19 července 2015

Všechno nejlepší .....



Dneska je to 7 let co přišli na svět tři bratři.
Jsem moc ráda, že jeden z nich je můj Bobeš. Všechno
nejlepší můj milovaný kamaráde a příteli a doufám že už nás všechno
zlé opustilo a bude zas už jen dobře. A velký dík patří i mému
kamarádovi který mě díky Bobešově mamince seznámil
s tímto zajímavým a krásným plemenem a je mi
velkou ctí že můžu být majitelem jednoho
takového krasavce ......

27 komentářů:

  1. Všechno nejlepší Posílám virtuální pamlsek.

    OdpovědětVymazat
  2. Připojuji se k přání, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nej, nej, nej....Zlé pryč a jen samé radosti!!!     

    OdpovědětVymazat
  4. Posílám pamlsek. Že by piškotek? A přeji dobré zdraví a kondici.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No vzhledem k tomu že je vlastně ještě v rekonvalescenci pamlsek žádný nebude. Musí být naprosto fit aby začal přibírat. Po těch všech nedobrotách zhubnul 2,5 kg a to je na něm sakra znát. A navíc když je teď otrimovaný vypadá jak anatomický atlas kostí .....

    OdpovědětVymazat
  6. Když někdy ukazuješ fotky z výstav, tak tvůj Bobeš je mezi soutěžícími opravdu krasavec. Ať se mu daří a nemoci ho nesužují, ať ti dlouho zpříjemňuje a zepstřuje život. Život se psem je mnohem barevnější než bez-

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Díky moc.... jak už jsem psala Mirkovi, teď vypadá jak reklama na hlad. Hubeňourek svlečenej z kožichu. Myslím že by se ho každej rozhodčí leknul a ještě mne obvinil z týrání

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: To je právě to, vždycky když už si říkám JO, dali jsme to ! tak se něco přihodí co mne uvede zas do naprostého zoufalství. Je to nahoru, dolů, nahoru, dolů ......

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: Vyřídím a poškrabkám

    OdpovědětVymazat
  10. Blahopřeji oslavenci. Má asi nehynoucí zásluhy, že byl i popudem k založení tvého blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: To ano, protože původně byl tento blog zamýšlený jako náhrada klasických  webovek. Tedy výsledky výstav, o plemeni apod. Jenže nakonec to dopadlo úplně jinak než jsem zamýšlela.... snad možná zajímavěji pro čtenáře.

    OdpovědětVymazat
  12. Bobši, ať už se Ti všechno zlé výhýbá na sto honu a jenom spokojeně lumpačíš s kamarády Krásné narozeniny a posílám pohlazení po kožíšku   

    OdpovědětVymazat
  13. Tak všechno nejlepší, už žádné trápení, fůru dobrotek  a pěkné pohlazení a hubánka.

    OdpovědětVymazat
  14. To je fakt moc pěknej čumáček! Tak hlavně ať je na tom dobře se zdravím, letos jste si toho užili na deset let dopředu. A spoustu radostí ať ti dělá.

    OdpovědětVymazat
  15. Hlavně své paničce dělej radost a buď zdráv, Bobešku- krasavče.

    OdpovědětVymazat
  16. To jsem ráda, že je Bobeš už alespoň trochu v pořádku. Podrbej ho i za mně

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Já už se bojím říct nahlas že je to v pořádku protože jak to řeknu něco hned přijde.....

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: to je něco co hlavně potřebuje

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: To určitě, já jsem to nesla ještě stokrát hůř než on.

    OdpovědětVymazat
  20. [14]: Díky moc..... tak náladu už má, to určitě.

    OdpovědětVymazat
  21. [15]: Dobrůtky zatím žádné ne. Musí se nejdřív dát na stopro dokupy se zažíváním a hlavně musí trochu přibrat těch 2,5 kg co zhubnul je na něm strašně vidět. Horší je že zatím sice žere jak blázen ale vůbec nepřibírá.

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Zatím jí má až až..... což mu doufám už vydrží

    OdpovědětVymazat
  23. Taky všechno nejlepší, atˇ ho zdraví provází.

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Jeho zdraví a mě klid, protože mi to dalo sakra zabrat a připravilo měsíce bezesných a probdělých nocí.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....