10 července 2015

Stará hrušeň v Klášterních zahradách .....






Kdy naposled poskytla plod
k utišení žízně .....
Kdy naposled kdo
vyzpovídal se jí ze života tísně.

Kdy naposled mnich pod rozkvetlou
korunou stál ....
Kdy naposled hmyz z jejích květů
nektar sál ....

Kdy naposledy vrásčitá ruka opatova
hladila borku tu,
jenž připomínala její strukturu .....

Kdy dámy s deštníčkem k ní sedly
se svým švihákem na prohřátou zem
To všechno už je jen krásným snem .....















Klášterní zahrady Litomyšl

28 komentářů:

  1. Mám čest tuhle hrušeň znát osobně, Vendy, jenom jsem nejspíš nevěděla, že se o hrušeň jedná.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já vím . Nemám tucha jak dlouho tam ta cedulka je. Já sice vím že se tam na ty trávníky smí, ale stejně jsem měla takový divný pocit a tak není těch záběrů tolik. No možná to tak bude, protože se zatím nikdo nepřihlásil s žádným příspěvkem. Ono to je asi opravdu pro lidi těžší než ty sakrálky.....

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Já je používám jako podporu pro popínavé růže

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Já něco mám, Vendy, jen to dát dohromady.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný strom. Třeba by ještě u někoho byla k mání dobová hruškovice .

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: Možná v přilehlém hotelu?

    OdpovědětVymazat
  7. [12]: Vidíš, a to si jí byla docela blízko!

    OdpovědětVymazat
  8. [13]:Příště.

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto skvělé fotky, tentokrát musím vychválit ty černobílé nebo vůbec monobarevné. Krásné, ta stromová kůra je úžasná, starý seschlý strom hoden vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky strom...Tak dopadneme jednou taky.   

    OdpovědětVymazat
  11. [15]: Tohle jsem měla v plánu hned, že to bude jen minimálně barevné. K tomu umřelému stromu se to asi nejlíp hodí.....

    OdpovědětVymazat
  12. [16]:V pravidlech není dáno že musí být živý. Tam je psáno Strom který tě něčím zaujme, který je třeba dominantou na obzoru nebo jinak doplňuje krajinu Jenže nás nechaj zahrabat nebo spálit, neudělají z nás mumii aby nás nechali takhle zdobit barák

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo, to je pěkný, že ho tam nechávají. Ta kůra je hezká. Povedlo se ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  14. [19]: Díky Myslíš asi to dřevo s červotočími chodbičkami. On už žádnou kůru nemá

    OdpovědětVymazat
  15. [20]: To je vlastně pravda ;) Každopádně pěkná fotka. Možná bych si ji dala na pozadí na notebook, mohla bych?

    OdpovědětVymazat
  16. [21]: Klíďo, ale je to na pozadí blbej rozměr ..... leda že by ssi to nějak otočila na ležato.

    OdpovědětVymazat
  17. [22]: Otočím ;) A mohla bys mi ji poslat v lepším rozlišení na mail? Díky moc! :)

    OdpovědětVymazat
  18. [17]:Dobře jsi zvolila. I když ta první barevná je taky působivá, moc se mi líbí světlo a stín.

    OdpovědětVymazat
  19. Chudák, vypadá už jako 90-letá vrásčitá stařenka.

    OdpovědětVymazat
  20. [25]: Musím tě opravit. To v pozadí není zámek ale piaristický kostel.

    OdpovědětVymazat
  21. Nejvíc se mi líbí ty detaily na kůru. Tenhle svět mini cestiček mě vždycky fascinoval. Absolutně nestíhám hledat a fotit krásné stromy, což mě mrzí, protože je ráda obdivuji.

    OdpovědětVymazat
  22. Hrušeň -babička. Nafotila jsi ji moc hezky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....