29 července 2015

Rozvíjej se poupátko ...... po druhé



Mám sousedky které jsou stejně zapálené
kytičkářky jak já. A když máme přebytky tak si je vyměňujeme.
Já už pár let pokukovala po jejích květináčích plných jasně
zelených listů. A pak jednou z těch listů vykouknul nádherný,
hodně exoticky vyhlížející květ krásné barvy. Vloni jsem si
sousedce o nějaké přebytky řekla, a letos vykvetl i mě.
Dokonce mne překvapilo že vůbec po přesazení a rozsazení
něco vytvořil. Co něco, rovnou tři květy! A jelikož jsem je
chodila fotit každý den jak se jim daří opět vznikl takový
malý hejbavý obrázek.......
Jo, a ta kytka se jmenuje Haemanthus neboli krvokvět.
Myslím že poznáte proč Mrkající

28 komentářů:

  1. To se ti povedlo! Jednak dopěstovat, jednak zdokumentovat. Moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Kdybych si nevšimla čistě náhodou toho poupěte, tak by mne to nenapadlo. (Neměla jsem ho tak na očích jako tu lilii.) Teď už jsem si ho dala na terasu abych se mohla kochat. Pak mě napadlo že bych ho taky mohla dokumentovat stejně jak tu lili, jen to tam nebylo tak rychlé

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Prý to není až takový zázrak, nevím. A nemá mít moc místa, pak že nekvete. Takže nahečmanej v koflíku má být co to prý dá.

    OdpovědětVymazat
  4. Příroda je prostě nádherná...

    OdpovědětVymazat
  5. Jo a dík, že si teď broukám Rozvíjej se, poupátko Sakra!

    OdpovědětVymazat
  6. Květ je moc pěkný, dobře jsi rozvíjení květu postupně obrazově zdokumentovala Nelíbí se mi název té krásné kytky Jak je velká? Asi moc ne, když roste v malém květináči, že

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Povedlo se, jsi fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Vendy, já jsem mívala tenhle VHaemanthus albiflos - krvokvět bělokvětý

    OdpovědětVymazat
  9. Promiň, je mi blbě, ani jsem Ti nepochválila krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Tak to není žádná povinnost   

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Ten mám taky, ale nekvetl mi ještě vůbec.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Copak to, ale jak jsem při téhle druhé hejbací akci zjistila, po někkolika aktualizacích toho editoru se může dát i víc fotek. Když jsem to dělala poprvé dalo se použít jen pět fotek.

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Název se vztahuje k barvě květu, připomínající krev. A nedej se zmást, on není rozsazený v malých květináčích ale ve dvou velkých o průměru 40 cm! Stonek s květem může mít taky tak kolem 40 cm na výšku.

    OdpovědětVymazat
  14. [7]: Sakra! Nemáš zač Taky se mi to dost často stává. Nejhorší to ale je před spaním když se ti začne nějaká taková odrhovačka v hlavě točit sem a tam jak na rozbitým jukeboxu.....

    OdpovědětVymazat
  15. Krvokvět mám taky, ale potřebuje malý květináč. Květy vydrží hooodně dlouho. Hele, neměla jsi náhodou taky krvavé sny? Mně když vykvetl krvokvět, měla jsem sny o krvi. Pak jsem tu kytku dala na blog, a tys tam napsala, že se jedná o krvokvět, dala jsem si to do spojitosti se sny. Kde se dají udělat hejbací obrázky, je to dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  16. [20]: Ani ne . ty animace jsem dělala ve PhotoScape. Dá se stáhnout normálně zadarmo na netu a ta část se jmenuje GIF editor.

    OdpovědětVymazat
  17. hmmm, tak ten je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  18. Kráná květina. AS udělala jsi pěkný i gifík.

    OdpovědětVymazat
  19. Krvokvět vidím poprvé, je nádherný i když ten název je trošku strašidelný. Postupné rozvíjení je fascinující, povedené!

    OdpovědětVymazat
  20. S tou časosběrností jsi jak Helena Třeštíková :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....