30 července 2015

Trochu chladu .....

19 komentářů:

  1. Božínku, tu fotku jsi měla dát když bylo vedro ne v následující neděli, kdy má být 30°C. U nás je ledový vítr, jasno, slunečno a já mám nohy ledové, vlastně i moje upracované ruce plné mozolů

    OdpovědětVymazat
  2. oprava: ...vedro nebo....

    OdpovědětVymazat
  3. Však se dočkáme.....ještě dva měsíce. Včera jsem v zahradě narazila na šneka, který už byl úplně zatarasený ve svém domečku, nevíš, co to znamená, hodně toho víš, nepřijde náhodou sníh??   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Spíš to byl umřelej, kterej se o zimě neodvíčkoval.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: No tady je taky pěkněledovej vítr, tak to aspoň koresponduje

    OdpovědětVymazat
  6. Ta fotka na mě působní tak trochu posmutněle.

    OdpovědětVymazat
  7. ta se bude hodit na konec víkendu

    OdpovědětVymazat
  8. Už aby to tady bylo doopravdy, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Jako že bude sněžit, jo?

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Tak já teplo můžu, v tom problém nemám

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: To je někdy z konce února?

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: To já taky, ale jen tak do 20°, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  13. Dnes je výrazně příjemněji, připadá mi to jako konec srpna. Tahle fotka by byla skvělá před týdnem, kdy byly ty šílené pařany. Ale je pěkná bez ohledu na to, kdy zveřejněna.

    OdpovědětVymazat
  14. Jaj, to si ještě počkáme, aspoň doufám

    OdpovědětVymazat
  15. Nééé, chlad ještě nééé. Dlouho néééé!!!!   

    OdpovědětVymazat
  16. Příjemné ochlazení, pěkná fotka :). Já jsem se včera ochlazovala průvanem a ventilátorem a dneska mě bolí v krku a mám rýmu.. To vedro už je zničující....

    OdpovědětVymazat
  17. Zatím se mně po sněhu nestýská :)

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Mě se nestýskalo ani v těch vedrech

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....