06 července 2015

Pštrosí .....


při loňské
návštěvě u kamaráda
mne zaujalo
těch jeho
několik
pštrosů.
Přesně
tři. Samec
Vilda a
samice
Nanda a
Emilka.
Letos
nás čekalo překvapení
v podobě čtyř malých pštrosíků, kteří
vesele pobíhali kolem táty Vildy. A ač malý
prťoušové, už přebírali zvyky sých rodičů
a občas jak pošuci začaly lítat a kmitat
krkem sem a tam, čepejřit křídla a
vůbec se chovali jak kdyby
pojedli
veselé
houbičky.
Ostatně
stejně
se chovají
i jejich
rodiče.
Občas
začnou
lítat
jak
magoři po celém výběhu.








Táta Vilda stále po jednom očku sleduje drobotinu......


Sice se pořád čepýří, ale není útočný. To prý jeho
předchůdce Čuřil byl hodně zlý.....









A jeden modrý pohled bílého nandu, ale ten je z jedné malé zoo.
Ovšem kamarád se do něj totálně zbláznil a tak počítám že příště
už bude v ohradě pobíhat i jeden bílý .....






22 komentářů:

  1. Takovej hubenej krk, to je fakt něco

    OdpovědětVymazat
  2. Mladí jsou kouzelní. A opět text do tvaru pštrosa.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou rozkošní. Mají pěkný výběh. Kampak ty malé bude dávat? To má do ZOO k dodání , až vyrostou?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: u nás jsou pštrosí farmy na maso,

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Pokud je zvíře určeno na maso, nemělo by se mu dávat jméno.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Přesně tak.

    OdpovědětVymazat
  7. Kukuč mají krásný. Taky by mě zajímalo, na co je chove, kvůli vejcím, dají se pštrosí vejce vůbec jíst, asi ano, to jsou ale blbé úvahy.   

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Ti malý se prodají. Většinou si je berou právě majitelé různých zookoutků nebo soukromých zoo anebo takoví cvoci jak můj kamarád. On maso nejí, s vyjímkou uzenin nebo uzeného bůčku. Ale Čuřil byl sežrán na různé způsoby .

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Taky jsem je nejedla, byť na všech výstavách co jsme absolvovali s Bobešem byl stánek právě se specialitami se pštrosů. Jenže to bylo tak neskutečně drahý že jsem si to nedala....

    OdpovědětVymazat
  10. [2]: To jsem ráda že jsi to poznala snažila jsem se

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Tak jelikož kamarád si je chová spíš jen tak, všichni to mají na doživotí tak mají svá jména vždy. Prodává spíš do chovů když má někdo zájem protože má papírové quesantské ovečky tak narozená jehňata většinou jdou na prodej. Beránci mají smůlu, ti jdou většinou do klobásek. Ale taky u někoho jiného, on sám je neporazí. Kachny a husy které odchová většinou rozdá po rodině nebo známých.

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Dají se samozřejmě jíst pštrosí vejce, proč by ne. Jsou prý chutnější než slepičí. Akorát jedno je pro celou rodinu Mě bohužel uteklo o dvacet minut kdyby jsme se o ně zdrželi tak jsme si ho vezli domů.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:No vidíš, ono je to i praktické, na vajíčkový salát uvaříš jen jedno vejce, je doba varu stejná, jak u slepičích? Přece jen jsou větší, takže asi delší doba vaření. Já vařím slepičí 4 min.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Ty já myslím že říkal kamarád půl hodiny že je vaří na tvrdo.....

    OdpovědětVymazat
  15. )) vypadají legračně a moc pěkně! :) Poslední dvě fotky jsou super - to jsou kukadla! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Táta Vilda je docela fešák, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Oni vypadají vyciveně a chovaj se jak by pojedli veselé houbičky nebo si dali práska marjány...... skoro pořád jsme stáli u ohrady a ččeli na ně protože to byla fakt pecka je pozorovat. Jak malé tak velké. Dcery partner byl vysmátej až na půdu

    OdpovědětVymazat
  18. Pštrosáčata jsou legrační, jako přerostlá kuřata.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Jsou to střelci a pozorovat je stojí za to. Ten název jsem si vytvořila na fb, byla tam taková možnost si nechat kaligraficky napsat jméno. Akorát mi Majka  musela dodělat e s háčkem páč samozřejmě FB jako globální síť neumí českou diakritiku.

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Jo, to je ono, vypadají jako zfetovaní!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....