05 července 2015

Duha .....


Předposlední
prázdninový den se
konečně na obloze po docela
silném dešti ukázala konečně duha.
Čekala jsem na ní při každém větším dešti
kdy vylezlo slunko ještě když poprchávalo a nic.
Nějak ty fyzikální zákony nefungovaly. Až konečně
jsem se dočkala. Krásná, pravidelná, svítící po celé délce
oblouku a jako bonus ještě jedna nad ní. Švihala jsem fofrem
pro foťák aby mi nezmizela, ale vydržela na obloze dobrých deset
minut a tak jsem mohla nacvakat pár obrázků z kterých jsem udělala
tenhle duhový výběr ..... a tak mám pro letošek co se týče duhy splněno.












Ta duha opravdu takhle krásně zářila, nemusela jsem nic zvýrazňovat, jen jsem trochu v postprocesu
doostřila. Je pravdou že taková se vyskytne opravdu málokdy a když tak jen na krátkou chvilku.....

25 komentářů:

  1. Je to krásný. Nejvíc se mi na tom ale líbí, že pršelo! Tyhle horka, co panujou teď, nenávidím.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já jsem tvor velice teplomilný, leč i tohle byť v bazénu, se moc vydržet nedá.....

    OdpovědětVymazat
  3. Takže u vás už pršelo. U nás sluníčko praží a praží, hlásili déštˇ, tak jsme nezalévali, ach jo. Hlásí bouřky, jen mám obavy z krupobití, bylo by všeho škoda. Duhu máš parádní a dokonce dvojtou.   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Heli, to je ještě z před těchto veder.... taky doufám že okud něco přijde bude to v pohodě a ne mazec.

    OdpovědětVymazat
  5. povedená. parádní oblouk.

    OdpovědětVymazat
  6. Teď právě u nás už čtvrt hodiny pěkně hustě ale klidně prší, tak jsem otevřel všechna okna, abych si to užil. Duha pěkná. Je hezky vidět, jak má druhý oblouk otočené barvy a jak je prostor mezi kruhy tmavší než okolí.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezky zachyceno super Hezké dny přeji   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: to máš pravdu.Málokdy se to tak podaří.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Tak těch reversních barev jsem si všimla až když jsi to napsal já se víc soustředila na ten spodní oblouk. Ale toho tmavšího prosoru mezi kruhy jsem si všimla už nejednou když byla dvojitá duha. Nevím jestli bude dneska něco z toho že už se od rána zatahuje .....

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Byl, po dlouhé době, takový krásně pravidelný.

    OdpovědětVymazat
  11. Duha je krásně vyrazná u nás byla taková loni a taky jsem hleděla jak je nádherná, před tím jsem tak syté barvy nikdy neviděla

    OdpovědětVymazat
  12. Krása..a dokonce dvojitá...:).Konečně se trochu ochladilo, u nás lilo celou noc, jedna bouřka za druhou, moc jsem toho nenaspala..

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Tady bouřilo celou věčnost dvaceti minut. To samé s deštěm. Ale jinde na Ústeckoorlicku to docela nadělalo paseku. Teď už zas povylézá sluníčko a venku je docela dusno....takže užitek minimální. Dokonce ani deště moc nebylo....

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherně vyvedená dvojitá duha, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Měla jsem štěstí že jsem se na půdě podívala z okna! Byla jsem něco kutit u kytek co tam ám na zakořenění a mrknu a vidím. Takže úprk po schodech pro foťák, všichni čučeli jestli jsem se zbláznila nebo co a navíc mne čekalo překvapení v podobě takového krásného oblouku, vypadalo to nejdřív z toho okna že to

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné záběry, duha se klene nad městem jako slavobrána.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Já musím lézt na půdu po žebříku, takže bych úprk nezvládla, musela bych to vzít střemhlav.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Já naštěstí po schodech . A každovečerně, protože v horním patře co je i půda mám svou ložnici.....

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Však já taky camrala po zahradě aby se mi tam vešla

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: No, já mám ložnici v podkroví, což je vlastně půdní vestavba, takže lezu denně několikrát po točitých, poměrně vysokých, schodech. Večer už většinou padám na h... ústa.   

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: No ono vlastně tohle je taky podkroví, ten pokoj tam byl a hned vedle něj dvě velké půdy. Z jedné mám přezimovací místnost pro kytky a z druhé si udělal syn pokoj. Ten jsem měla v držení jako ložnici když bydlel v Třebové. Když se vrátil tak už byl zas volný ten původní pokoj protože byla odstěhovaná dcera. Z něj jsem zas měla žehlírnu, psí salon a krejčovství Takže tohle všechno muselo jít poskládat a já tam mám teď ložnici.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Máš to pěkně rozdělené, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: No jo jsou to takové Škatulata, hejbejte se.....

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: ... změna je život, ne?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....