08 července 2015

Kouřmo .....



Každá návštěva na chatě u kamaráda
je vždy velmi hektická a moc krátká. Dělá se spousty
věcí, a tři dny jsou prostě strašně málo. Zvlášť když z nich šest hodin připadne na
cestu. Jednou z nich je tradiční uzení dobrot všelikých. Tu jsou to
klobásky, ondy šrůtek bůčku nebo anglické slaniny ale i něco
zdravějšího se občas najde, tentokrát to byl
ke všem výše jmenovaným ještě
čerstvě ulovený pstruh.
Jak
jsem tak stála
u ohniště kde se rozhořívalo
bukové dřevo do udírny, všimla jsme si jak
krásně čarují stromy, stíny, sluníčko a kouř a spoluvytvářejí
krásné kouřové efekty. A mimochodem, ty dobrůtky
zmizely cobydup. A pstruh byl přímo luxusní.
Už chápu proč má na pozemku kamarád
rybníčky dva a proč je častým
hostem v třeboňském
rybářství, nebo
u dalších
zdejších
rybníků Mrkající














19 komentářů:

  1. To mi trochu připomněla Čerfovu kouzelnou zahradu, ale to víš, on tam kouř nemá!

    OdpovědětVymazat
  2. Normálně mi spadla brada, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Já když to viděla tak mne napadlo to samé. Čerf to tvoří "uměle", tady to bylo přírodně . Ale že to vypadá takhle docela dobře jsem zjistila až doa když jsem y fotky stahovala. Něco už sice napověděl pohled na displej ale tam není vidět kvalita fotky. Jsem ráda že to tak vyšlo.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: V tomhle případě si zas zahrála náhoda že jsem zrovna stála tam kde jsem stála. O kousek jinde už by ten efekt nebyl. A navíc nešlo si nevšimnout protože to tam čudilo jak kdyby pálil Mistra Jan Husa..... Ono tam to chce tak minimálně tejden, protože jak je hektický můj kamarád je to hektické i s činnostmi. Chtěla jsem buď zajet do Nových Hradů nebo na Červená blata, on pravil že je moc vedro a tak jsme jeli do zoo kde pařilo sluníčko všude jen ne u hadů a zvířata chrněla ve stínu tudíž je moc vidět nebylo. Ale jsem ráda že jsme tam byli......a tak je to s ním ve všem . Na chatě se nezastaví ani na chvíli, pořád něco kutí. Uklízí ovečkám ubytování, do toho chytá ryby, pak zas čistí voliéry husám a kachnám, nahání ovce domů..... jedině kdy je trochu v klidu když si jdeme sednout do hospůdky. Ale i tam courá od stolu ke stolu a s každým něco probírá. Povětšinou věci kolem toho jeho hospodářství o které se mu v nepřítomnosti chlapi staraj.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty záběry jsou jak z ohňostroje převedeného na černobílo.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: To je právě ono, být ve správný čas na správném místě.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Momentálně mi to hektično hodně chybí. Já jsem na něj tak nějak byla pořád z Prahy zvyklá.....

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:A co teprve ten pohled do tý udírny! To byla ještě větší   

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Mně zase přebejvá, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  10. paráda. přesně takové fotky vzniknou nejlépe při kouřové cloně.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Mě se zatím nepodařilo takhle ty paprsky nafotit ani v mlze. A z kouře to bylo poprvé kdy jsem tohle viděla. Asi to musí být souhra různých elementů aby tohle vzniklo....

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Díky, taky z nich mám radost....

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou záběry přímo magické, čekala bych v další chvíli nějaký zázrak, zjevení nebo tak něco.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]:tak zjeveni bylo, dobrutky v udirne

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Jo, zadařilo se, to ano

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....