21 června 2015

Začínáme hlasovat podruhé ......


O den později (snad to není takový prohřešek)
začíní druhé hlasování stromových příběhů. Pár se jich dalo dohromady
a tak vám je nyní předkládám. Myslím že v době dovolených,
prázdninových výletů by se dalo určitě nafotit spousty krásných
stromů. A podotýkám že opravdu to nemusí být jen stromy
památné......

A kdo se zúčastnil tentokrát?

(VendyW)

(Frypat)

(Mé radosti)

(Sceneryphoto)

(MarijaKes)

Tolik pro dnešek vše, koukejte kolem sebe, hledejte v krajině a hlavně
foťte a podělte se s námi všemi o krásu stromů ...... rozhodně
za to stojí!




14 komentářů:

  1. [1]: Dobrá připomínka. Napraveno!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná sbírka, nakonec jsem dal hlas vícerčatům, nic podobného jsem neviděl.

    OdpovědětVymazat
  3. VendyW, bude v červenci další kolo? Tentokrát už bych se chtěl zapojit.

    OdpovědětVymazat
  4. Tentokrát je mým favoritem javor!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak se mi zdá,že toto hlasování je těžší než sakrálky Krásné stromy

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Bude, mám to naplánované až do konce roku, aby od příštího zas mohly jet sakrálky protože se účastníci ptali zda bude pokračování.

    OdpovědětVymazat
  7. Propánakrále, jak mám vybrat jeden, když se mi líbí všechny? Je to pro mně hóóódně těžké Měj se hezky, Vendy

    OdpovědětVymazat
  8. Opět moc zajímavé snímky, mě nejvíc oslovila bříza na skále. Takže bodík jsem dala číslu 5

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: A to je jen pět příspěvků! Co bys dělala kdyby jich bylo víc?   

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Prima, sakrální stavby mě velice bavily.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Tak snad budou zas chodit nějaké příspěvky i na ně

    OdpovědětVymazat
  12. Mnohačetné stromy u mne vedou. Dala jsem jim osmý bod. je ro opravdu moc krásné a veršovaný příběh je super.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....