20 června 2015

Uplakaně .....


druhý
den je
počasí uplakané
občasnýmipřeháňkami,
a tak jsem konečně už
vyzkoušela včera na nich
svoje zvětšovadla. To co
má největší zvětšení je
ovšem opravdu už na
to, aby se fotilo
stativem .....


Udržet v objektivu daný focený úsek mi docela dalo fušku, klečela jsem na pomalu prosakujícím
polštářku a kapalo mi za krk. Na malilinkou chvilku vykouklo sluníčko, ale
hned jak vidělo o co se snažím, raději se schovalo.



I když vypadá stejně jak ta první, malý rozdílek tam přeci jen je. Sluníčko ...








27 komentářů:

  1. Pěkné kapičkovky. Ty na pavučině jsou jako v prostoru korály ze skla. Moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Nejlíp se mi asi fotí s tou +4. To se v pohodě udrží i když mám ruce výš. Ta desítka je dost už blbě na udržení a zvlášť když fotím něco co je nad úrovní hlavy.

    OdpovědětVymazat
  3. Kapičkové, moje oblíbené a máš je moc hezké

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to jsou nádherné fotky!! Takové jsem vždycky chtěla dělat... Jenže nemám zrcadlovku ani zvětšovací skla a než já si něco pořídím, tak vždycky uplyne čtvrt století nejmíň.. Takovéhle kapičkové fotky by stálo za to vytisknout na A2 nebo větší a pověsit je jako obraz.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: nevím, mám dojem že na velkém formátu by to bylo nekvalitní. už takhle v tom malém vykazují určité kvalitativní chybky..... já mám popravdě svojí fotku vytisknutou jednu na A3 a to je největší co jsem zkoušela. A2 ani A1 tady asi nikdo nedělá. Mohla bych jedině zkusit spešl vyfotit jednu v RAW a v největším rozměru a dát ji manželovi sebou až pojede na servis kde mají A0 kopírku.Schválně co z toho bude.....

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: +10 už chce určitě stativ. Ale kdo se s tím má tahat že? Tak na zahradě bys mohla, to nemáš daleko.

    OdpovědětVymazat
  7. Je to nádhera máš asi dobrý foták tyhle fotky vždy obdivuju fakt super Měj se

    OdpovědětVymazat
  8. Jen zírám, prostě nádherné drahokamy

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Kdyby svítilo sluníčko asi by to bylo ještě o chlup hezčí.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: No jak se to vezme. Není to nic profi ale v hobby třídě je to špička, to ano.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné dešťové obrázky, to už je normálně skoro jako profi!

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné, na posledním snímku kapka sedí na stole jak povidlová buchta

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: V posledních čtyřech dnech jsou to jediné co se dá dělat. Prší a tak buď můžu doma lítat s luxem a hadrem nebo venku si mezi deštěm odskočit fotit kapky.....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Teď i mi ale udělal chutě

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné kapičky, povedené fotky, Vendí..:).

    OdpovědětVymazat
  16. Takové uplakané fotky můžeš dávat na blog častěji, Vendy, protože jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Děkuju, jsem zvědavá jestli mi taky někdy něco zkritizuješ. Protože od tebe by to bylo naprosto oprávněné, umíš detaily a makra líp.

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Na takové makro nemám, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Vendí, já nekritizuju nikdy a nikoho. Na fotkách hodnotím obsah, kompozici, nápad a tvoje fotky se mi líbí :). Všichni máme rozdílné foto vybavení - nevím to jistě, ale myslím, že fotíš záklaďákem a ze zkušenosti vím, že se z něho dají pořídit opravdu pěkné fotky. A to se ti velmi dobře daří..:).

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Záklaďák  + ty close - up  předsádky. Tak mě by to nevadilo, alespoň bych se vyvarovala určitých chyb které tam určitě jsou.  Víš já beru oprávněnou (od tebe naprosto oprávněnou) kritiku jako něco co člověka posunuje dál. Neberu to od někoho kdo nefotí nebo fotí takovým způsobem že se na to nedá koukat a ještě si myslí že je mistr světa! A to samé v tom mém tvoření. Takže pokud něco na těch fotkách uvidíš a nebude se ti to pozdávat, klidně na to upozorni já budu jen ráda.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Koukni do mailu, Vendí....:).

    OdpovědětVymazat
  22. [4]: Taky bych řekla, že by to byl náramný fotoobraz. Velké rozměry určitě dělají ve fotolabech, nebo se podívej na netu. Jen je to dražší, no... dobrý by byl fotoobraz jako fotoplátno, ale to už je dražší špás.

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Já ti ani nevím jestli nějaká taková instituce ve Třebový sídlí.....no jestli budou někdy nějaký penízky, tak bych to třeba mohla i zkusit.....

    OdpovědětVymazat
  24. Jednou bych chtěl taky takhle kapičky nafotit. Krása

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Ono to celkem dobře díky těm předsádkám na makro co jsem si koupila. Ty máš možnost na objektiv něco našroubovat?Filtr, sluneční clonu apod.?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....