09 června 2015

V podvečerním světle......



Poslední slunečné dny mne zaujalo pokaždé
jak proti zapadajícímu slunci svítí listy na keřích
okolo terasy. Tak jsem si je po dva dny vždycky na poslední chvíli
vyblejskla. A nebyly to jen listy, ale i květiny ať osvětlené odrazem
slunce v okně protějšího domu, nebo na prkně pověšeném
na zábradlí terasy .......
Tentokrát jsem si pohrála a vyretušovala nechtěné odlesky v objektivu
či jiné závady které nafotkách byly. Někde to už nešlo, ale ve většině
případů ano.















14 komentářů:

  1. Mravenec je na té tmavé růžové nádherný. Jsi dobrá, žes ho vyfotila, já s nimi mám tu potíž, že chvíli nepostojí.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvostné fotky, jedna z nich jak abstraktní obraz (tuším ta čtvrtá). A první je nádherná, ty hrátky se světlem se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné, a umíš si se vším pohrát. Podvečerní světlo tomu dodává krásné kulisy.   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Hlavně zajímavou barevnost.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: To je květ begónie, má takové zvláštní květy....

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: A víš že to je bonus který jsem objevila až po stažení? Původně jsem fotila jen tu pivoň . Já mívám taky občas dost problémů se dostat na blogy na které se normálně dostávám naprosto v pohodě. Nevím čím to může být.

    OdpovědětVymazat
  7. Vskutku malování světlem.

    OdpovědětVymazat
  8. Snímky proti slunci jsou nádherné, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Zatím to jediná inspirace, buď se koupu nebo makám na záhonech a tak se ani moc nikam nevydávám. A když jo tak to dopadne blbě

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Já se koupu jen ve vlastním potu, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezký a dobrej nápad.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Někdy mi to trochu v té hlavě zajiskří a vylíhne se myšlenka jejíž ztvárnění i vyjde

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....