01 června 2015

Šplouchnutí šesté ..... duhové



Zadání pro jedno ze šplouchnutí u Mikeho mi připadlo docela dost těžké.
Dostat do jedné fotky všechny barvy duhy. Říkala jsem si jak se toho zhostit, když
nebude duha k mání, když na vsi ani ve městě se nepořádají žádné pochody
při kterých by se dala blejsknout duhová vlajka, a v květinářství už nemají
nabídku primulek v těch krásných duhových barvách. Cesta do Prahy a tím
realizace jednoho nápadu který mne v té souvislosti napadl se taky nepovedla
takže jsem si říkala sakra, sakra co s tím. Hanaska se ho chopila naprosto geniálně,
uvázanou kyticí lučního kvítí v duhových barvách, tudíž tohle jsem už použít nemohla,
ale náhoda při včerejším praní a dnešním pohledu z okna na šňůru kde viselo
pár triček, a výsledek sobotního fotohraní s pampeliškou a sluníčkem mi
poskytlo alespoň dvě fotky kde se ty barvy objevují na jedné fotce.

Duhovka velmi jemná přírodní .....


Duhovka výraznější, poskládaná z daných praných triček ......







20 komentářů:

  1. A duha je jako vyšitá

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To jo. Vznikly obě de facto zcela náhodně. Můj problém je v tom že prostě nejsem někdy schopná vidět naprosto jasné téma..... i s tou pampeliškou to byla náhoda, když jsem ty fotky stáhla a prohlížela tak se mi zazdálo že tam je nějaký náznak, tak jsem musela trošičku fotku zvýraznit aby ty duhové odlesky byly alespoň trošku viditelné. Protože jsem chtěla alespoň jeden obrázek čistě přírodní.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou parádní duhové snímky, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jak by pravil kamarád: "Slepé kuře našlo zrno!"   

    OdpovědětVymazat
  5. Sluníčko v pampelišce - jak víš, to je má parketa Wendy!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak jsem ráda že jsem se trefila někomu do vkusu

    OdpovědětVymazat
  7. Príma duhovka, dobrý nápad      Pampeliška je super

    OdpovědětVymazat
  8. Tak, ne že by se mi nelíbilo prádlo , ale ta pampeliška, to je něco, vážně kouzelná!

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, obě fotky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  10. Ta pampeliška se mi moc líbí! Krása!

    OdpovědětVymazat
  11. Ta fotka pampelišky je prostě překrásná..:).

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Děkuju za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Já ti děkuji, taky se mi líbí. Dala jsem si jí jako tapetu na monitor

    OdpovědětVymazat
  14. První fotka křehc poetická, druhá realistický šleh. A obě jsou bezvadné! Duhové šplouchnutí jsi splnila na sto pro, soutěžení ti sedí!

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Tak mě musí vždycky něco nakopnout abych viděla. Realizace už není tak těžká

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Kdepak! Ani nevím co to je za srágoru co na praní kupuje muž v Lidlu

    OdpovědětVymazat
  17. Pampeliška skvělá, ale druhá fotka ..trička.. super nápad.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....