02 června 2015

Pampeluchy .....


Jednu
z fotek z
mého hraní
se slunkem a
pampeluchama
jste tu už viděli
v jednom ze
šplouchnutí.
Duhovém.
Ale těch
obrázků je
mnohem
víc....
No a
tak
vám
je
teď
představím.
Vlastně jsou skoro
všechny víc či míň duhové.
Ale nechtěla jsem je dávat do šplouchnutí
všechny abych měla taky něco do dalšího článku ....











A tak skončila princezna Pampeliška ..... vítr roznosil její jemná chmýříčka do širého světa.
Ale možná že se k nám zas někdy vrátí, v celé své krásné zlatožluté kráse ....




14 komentářů:

  1. Všechny fotky jsou překrásné, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou všechny hezké, každá něčím jiným. Zdá se, že jsi si s fotkami i trochu pohrála, rozfoukala je, viď?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Pohrála, ale barevně. Jinak si hrál větříček nebo už jsem je takhle našla a vyfotila.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Sama jsem byla překvapená jak to pěkně vyšlo! Všechny.....

    OdpovědětVymazat
  5. Duhové, neduhové, všechny tvoje pampeluchy jsou nádherně rozčepýřené a ještě lépe vyblejsknuté .

    OdpovědětVymazat
  6. Pak se řekne obyčejná pampeliška, houby nádhera to je

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. Krásně zabrané. Pampeliškové princezny!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A nemělo by to být opačně? Rozfoukávat a pak fotit?

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je fakt pěkný a povedlo se ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: Pampeluchy fotím ráda v tomhle stádiu. Ale ještě raději je vidím rozkvétat protože to je jaro a fotožně na čtvrt roku předemnou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....