31 května 2015

Vyhlášení prvé .....



Dnes
trochu
později než
bývá u mne zvykem
vám předkládám výsledky
prvního
hlasování nové
soutěže o nej strom.
Jelikož bylo krásně a navíc
je i velmi optimistická předpověď
vrhli jsme
všechny síly na zprovoznění naší lásky
bazénu. Trochu nás zarazila letošní barva vody
protože i tady přes plachtu (ovšem vélmi nekvalitní)
zaúřadoval pyl té krásné zlaté zatracené řepky. Naštěstí
není tak
zelený
jako je
jzírko,
ale i
tak je
to dost.
Takže doufám,
že trocha chemie
nikoho z nás nezabije
ale naopak vyčistí vodu.

A jak dopadlo pvní stromové referendum? Dost zajímavě co se týče počtu hlasů
i příspěvků které je dostali. A tak .......

1. místo ...... Buk v zámeckém parku Čechy pod Kosířem (9)

2. místo ...... Jabloň - babka Grabštejn (6)

3. místo ....... Borovice hedvábná v Lednickém parku (5)

Všem gratuluji a od zítra můžete začít posílat příspěvky do druhého kola na které se už
hodně těším. Mám v plánu jeden zajímavý a krásný strom tak doufám, že ho nepropásnu!



17 komentářů:

  1. Gratuluji vítězům jsou to zajímavé stromy.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky a gratuluji 1 a 2 místu, jablůňka byla můj favorit Je to hezká soutěž a taky se těším na další příspěvky, budu chodit nakukovat a fandit. A pokud během léta při toulkách nafotím něco, co mě zaujme, přihlásím se do některého z dalších kol.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji vítězům a těším se na další zajímavé stromy

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Jsem ráda že jako nováček ses dostala hned napoprvé na bednu . A určitě se moc těším na tvoje další příspěvky. Jak je i v pravidlech, nemusíš se soustředit na jeden daný strom a víc fotek k němu, ale pokud potkáš nějakou pěknou krajinovku, kde hlavní roli má třeba osamocený strom, klidně sem s ní, třeba i jen s jednou.....

    OdpovědětVymazat
  5. Tak bazén zatím nefunguje, přišli jsme  na to, že se nám odporoučeli hadice, takže zatím jsme na suchu a jinak gratuluji všem, stromy krásné

    OdpovědětVymazat
  6. Blahopřeji vítězům a těším se na další kolo!

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Já čekám na hlášení z Litomyšle že je můj "nápadník" připravenej k focení   

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Jo? A jak ti dá vědět, pošle list?   

    OdpovědětVymazat
  9. To víš, já je mám vychovaný   

    OdpovědětVymazat
  10. Gratulace mému zelenému oblíbenci!

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji všem a také děkuji za přízeň.  Těším se a další kolo.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem moc ráda, že se "můj" strom líbil a děkuji za hlasy. Ani jsem nedoufala, že to tak dopadne.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Však ten tvůj příspěvek byl naprosto dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  14. [16]:Vendy, moc děkuji za pochvalu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....