27 června 2015

Pes - monstrum .....



Uplynulý týden se nesl v duchu nepřetržité
pozornosti a stavu furt se něco děje či pořád ve střehu.
Měli jsme tu na hlídání našeho psího vnuka protože dcera s partnerem
měli konečně čas na společnou dovolenou a jelikož jeli na kola
tak sebou Matýska nechtěli brát. Nakonec stejně díky nepěknému počasí
toho moc nenajezdili, a tak spíš jezdili po památkách autem. Jejich destinací
byl Mikulov a přilehlé okolí jak na Moravě tak v Rakousku. Myslela jsem jak
budeme chodit na procházky ale nakonec z toho byly procházky jen dvě.
Jedna s Matýskem a jedna s Matesem a Bobešem. On se totiž
vztah Mates x Bobeš trochu změnil. Nejdřív se s ním kočkoval, pak
po něm párkrát vystartoval až nakonec se chová tak jako by Matese neviděl,
ten zas Bobeše obchází obloukem i když by si s ním strašně rád hrál.
To je vidět v okamžiku kdy se zapomene a začne okolo něj poskakovat jak
na perkách. Ale venku na společných procházkách jsou jediné
okamžiky kdy nemusím být ve střehu a neustále hlídat kdy zaslechnu
Bobešovo vrčení předcházející nějakému jeho výpadu. Tam se totiž
nějak Bobeš těmhle aktivitám nevěnuje. A tak jsem měla i chvilku
na focení při naší druhé procházce. Zkoušela jsem nějaké vyčtené
rady ohledně focení rychlého pohybu a co se k tomu víc hodí než
dva psi běhající sem a tam ......


A tady je proměna jednoho normálního psa v psí monstrum ďábelského vzezření....










A ani Mates nezůstal pozadu








25 komentářů:

  1. Tváří se jako by chtěl někoho zakousnout a přitom je tak roztomilý Hezky je máš nafocené v pohybu Když fotím koťata, tak si nastavím foťák na "sport" a stejně vyberu jenom pár fotek Ani chvíli nepostojí i když spí, tak mávají packou nebo aspoň ocáskem     

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Jestli máš možnost nastavit si ještě k tomu sportu sekvenční focení to jest že ti to fotí dokud držíš spoušť tak jak jsem to dělala já máš možnost ještě nafotit víc. Anebo jestli máš v kompaktu možnost nastavení priority času tak si tam dej tak 1/250s .

    OdpovědětVymazat
  3. Zvířata v pohybu. Když jsem to četla,představovala jsem si bůhvíjak velkého psa, i když vím, že ho nemáš, ale ty fdotky a jejich výrazy jsou spíš legrační. Vím, že i malý pes  umí rafnout, ale tady to snad nehrozilo.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Tak Bobeš spíš tak rafnout si do jiného psa, to by u něj připadalo v úvahu, ale Mates je pěkně ostrej pokud se mu motáš okolo misky se žrádlem v okamžiku kdy jí vysává. Sama jsem se o tom dost bolestivě přesvědčila sama když jsem mu do ní chtěla hodit granulky které povypadaly ven!

    OdpovědětVymazat
  5. co je tak vyděsilo, chudinky?

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Nic. Tady jasně vidíš jak v pravý okamžik zmáčknutá spoušť udělá ze psa který s radostí běží za paničkou příšerně ďábelské monstrum

    OdpovědětVymazat
  7. No páni, v reálu by si člověk ani nevšiml, ale jak ten pohyb zamrazíš, skoro by se člověk bál.

    OdpovědětVymazat
  8. To je kombinace - malej, zubatej, děsivej!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Víš, já si myslím že on ví že to není "jeho" Matýsek a  když sice patří do jeho rozšířené smečky, stále je pro něj vetřelec. Myslela jsem že to že tu Mates bude celej týden nějak prospěje k tomu že ho začne konečně "brát" ale nestalo se. Už jsem tohle zažila s jiným naším psem když přišel o kočičího parťáka. Toho bezmezně miloval, spal s ním, všude za ním chodil. Když ho přejelo auto už nikdy se z žádnou další kočkou do konce života nezkamarádil.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: To je důkaz, že i psi si dokážou vybudovat vztah. A taky si pamatovat...

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Určitě, už jsem to za ta leta vypozorovala že mají mezi sebou silnější či mírnější citové vazby. Bobeš je hodně závislý na Bakovi. Když spěj, povětšinou se k sobě tulí, když se válí venku na sluníčku povětšinou tak aby měl Bobeš s Bakem kontakt. To samé bylo mezi Matýskem a Bobešem, ale k Bakovi už byl Mates rezervovaný. Nikdy se k němu netulil tak jako k Bobešovi.

    OdpovědětVymazat
  12. Z té fotky, jak se Bobeš řítí s vyceněnými zuby jde vážně strach.:)

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Však on ani Mates nevypadá zrovna přítulně

    OdpovědětVymazat
  14. To se ti moc povedlo VendyW.     

    OdpovědětVymazat
  15. Když jsou pejsci takto v běhu a zaujatí, jde z nich opravdu strach. Bobeš je na dvou fotkách s tlamou jako vlkodlak.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: To jo, ale to už jsem si všimla na vícero fotkách kde se takhle podařil cvaknout

    OdpovědětVymazat
  17. To jsou neodolatelné záběry, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  18. Parádaní fotky! Fotit pohyb není jednoduché - povedlo se ti to - hafani vypadají skvěle! )

    OdpovědětVymazat
  19. Bobeš s těmi vyceněnými zuby a hřívou vypadá jako lev.

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Spíš jak malé vzteklé lvíče

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Tak určitě to chce kontinuální snímání a na co největší rychlost. A ještě tam je hodně chyb. Hlavně na tohle to chce teleobjektiv, při výřezech je tam dost nekvalit.Ale jo, docela jsem spokojená....ale ještě budu pilovat.

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkně ostrý, vyčetlas ten postup výborně ;)

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Ještě to není úplně ono, ale lepší se to

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....