19 května 2015

Šplouchnutí páté ..... Reportážní






Hezké úterní dopoledne všem. Dnešní díl "Dandíkových výletů" vás zve na
jedno moc krásné místo nedaleko Prahy kde se konala velmi zajímavá akce.
Naše zpravodajka se této akce zúčastnila i s šéfredaktorem naší stanice "Dandík 1"
panem Borkem Prokopské jezírko a připravili vám obrazovou reportáž z této akce.
Konala se v sobotu 16.5. v parku zámku Dobříš a sjeli se na ní účastníci z celé republiky.
Akce se nesla ve skotském duchu a tak i většina zúčastněných měla na sobě
něco se skotskou kostkou. Den byl jak vymalovaný a tak po desáté hodině
se sešlo cca 15 účastníků dvounohých (číslo se měnilo podle toho jak kdo měl čas
a přijel nebo odjel) a 24 účastníků čtyřnohých. Zde se ukázalo, že
letošním trendem v módě je barva béžová, protože byla zastoupena dvacet ku čtyřem.
Ukázalo se také že i sem už došla modernizace a tak se někteří účastníci
vezli v elegantním kočáře......
Aktéři neušli pozornosti mnoha okolojdoucích a tak se jim dostávalo i zasloužené
pozornosti. Není divu, takové zastoupení se hned tak nevidí. Dokonce ani na
tuzemských výstavních akcích. Účastníci se vydali na slavnostní pochod v 10:30 a
prošli se celým parkem který dotvořil v jarním hávu slavnostnost celé akce.
Někteří čtyřnozí účastníci si dali i plavecké závody v Huťském rybníce, ty se
však nesetkali u jejich páníčků s velkým nadšením......


A nyní přejdeme na obrazové zpravodajství. Slavnostní skupinové foto
bylo naprostou samozřejmostí. Jedna za účasti naší zpravodajky a šéfredaktora....


...... jedna jen s panem šéfredaktorem


Další účastníci


Trochu ufuněný pan šéfredaktor


Převaha béžové barvy.....


Chvílemi se účastníci rozběhli prozkoumat okolí cest. Samozřejmě za mohutného vrtění
oháňkami


Starší a nemocní účastníci měli k dispozici svůj vlastní kočár. Občas ho
využil i nejmladší z účastníků, čyřměsíční Carmen.


Opět jedna společná fotka tentokrát závěrečná


Jeden z krásných, starých a velkých rododendronů které
jsou v parku k vidění


Poezie květu Ptačince velkokvětého




Stojící čtyřnohý účastník v popředí odlišného vzhledu je naopak nejstarší,
je mu už 14 let ale vitalitu mu můžeme jen závidět!


Všichni čtyřnozí i dvounozí účastníci obdrželi své vlastní rozetky.
Zde pořadatelská, naší zpravodajky a menší pro pana šéfredaktora
pana Borka Prokopské jezírko.


A takhle vypadaly i ty ostatní
(ta malá uprostřed je první z těch pro havinky)

Děkuji za pozornost a loučím se s vámi ......

Na zdraví všech daníků, jejich pánečků a všech kterým toto plemeno učarovalo!



P.S. Musím pochválit pana šéfredaktora protože to celé zvládl na jedničku, vydržel ťapat,
nepral se a místo abych hlídala já jeho, hlídal si v tom chumlu on mě. Byl opravdu suprovej....

27 komentářů:

  1. To byla nádhera, Vendy. Rozetky jsi určitě vyráběla ty. Počasí na takovou akci bylo přepychové a radost je vidět na všech zúčastněných. Kočár pro unavené účastníky byl vynikající nápad. Reportážní téma jsi zvládla na jedničku.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jo, jo ..... když už něco dělám a pořádám tak to chci mít vymazlený do detailu. Myslím že všichni byli těmi rozetkami hodně překvapení . Však jsem co se týče počasí byla už od pondělka nervózní jak pes ale naštěstí to zas jednou meteorologům nevyšlo s předpovědí a počasí udělalo obrat o 180° ...... tyhle kočárky jsou opravdu speciální pro pejsky a hodně jsou využívány třeba na výstavách když má někdo několik psů stejného plemene a potřebuje se rychle přesunovat. A pak od pánečků kteří chtějí svým nemocným nebo postiženým pejskům poskytnout možnost být s nimi i přes jejich handicap. Tady šlo o pejska který má od narození zmrzačenou přední pacinku a moc toho nenachodí a fenečku která marodí se štítnou žlázou a je taky hned unavená.

    OdpovědětVymazat
  3. Super reportáž, takových hafanů pohromadě, bych se asi cítila trochu nesvá .

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Vždyť jsou malí   

    OdpovědětVymazat
  5. hmmm, velmi vydařená akce!

    OdpovědětVymazat
  6. To je skvělá reportáž, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  7. To musela být prima akce!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní reportáž   

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Díky, snažila jsem se

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Byla a jsem moc ráda že vyšlo jak počasí tak i to že mě nenechali ostatní ve štychu a dojeli ze všech koutů republiky a  navíc šli do toho nápadu se skotskou kostkou.

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Já věděla už od začátku, že tohle bude do projektu. Jen jsem podcenila to jak se bude blbě fotit, nebo spíš že toho tak málo nafotím. Ono se pořád s někým bavit, odpovídat a směrovat úplně zabere pozornost takže úplně zapomeneš i fotit, nebo to je neslušné se co chvíli otáčet nebo klekat či odbíhat uprostřed hovoru. A navíc mít stále v jedné ruce vodítko protože jsem slíbila že budou na vodítkách. Sice někdo to moc nerespektoval a správce naštěstí nedorazil ale pro jistotu jsem Boba moc nepouštěla. Jen na chvíli a to jsme je pustili všichni protože dole u rybníka se zas tolik lidí s pejsky neprochází.

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Někdo to může považovat za zhovadilost, ale já to kvituju s povděkem, protože to znamená že láska k těm čtyřnohým byť nemocným či postiženým nedovolí majitelům pejsky utratit ale naopak se snaží aby s nimi sdíleli to co sdílejí i ti zdraví.

    OdpovědětVymazat
  13. Tam bych chtěla být s vámi

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:Zvala jsem i zpravodajství z Novy aby měli zvířátka na konec, ale nebyli jsme pro ně asi dost atraktivní. Žádný příslib krve, mrtvol a podobných lahůdek. Popravdě neměli ani tolik slušnosti aby odpověděli.

    OdpovědětVymazat
  15. Vidět takovou skupinu na vlastí oči musel být parádní zážitek! Mám radost, že vám vyšlo počasí a podle fotek i celé setkání

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Bylo to o dost lepší než na výstavách. Tam je ta rivalita hmatatelná i když se všichni tváří že jim na tom nezáleží. Tedy až na některé výjimky. Ale tady to bylo bez soupeření, bez ambicí jen prostě setkání lidí kteří ty psi mají a milují a sešli se aby probrali své problémy, poznatky, plány, pokecali ..... já sem byla vděčná hlavně za to počasí protože z toho jsem měla obavy.....

    OdpovědětVymazat
  17. Nádhera! Tolik hafíků!! :)) A rozetky jsou krásné - jsi prostě vééélmi šikovná..:).

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: Bylo to určitě hodně náročné focení, Vendy, ale výsledek je vážně skvělý.

    OdpovědětVymazat
  19. I počasí se vám vydařilo, co bylo bezve. Taková setkání nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Však ta rána jak mi spadl kámen ze srdce musela bejt slyšet široko daleko

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkná dokumentace...jsem zvědavý, k čemu se nachomýtnu já.

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: Jen mne štve že jsem toho nenafotila víc, ale moc to nešlo. Mít psa na vodítku v jedné ruce a ještě se snažit manuálně ostřit bylo dost na nervy.....

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Ono to třeba vypadá směšně, ale když máš nemocného nebo postiženého pejska (jeden má problémy se štítnou žlázou a brzy se unaví a druhý má od narození zmrzačenou přední ťapinku) a chceš aby žili tvůj plnohodnotný život s tebou tak je tohle skvělé řešení! Když se potřebuješ na výstavě rychle někam přesunout a máš třeba pět šest malejch potvor jako jsou jorkové, čivavy, chrtíci apod. a jseš na to sama tak nemusíš bojovat se smečkou pět šesti psů na vodítkách ale nasázíš je do kočárku, zatáhneš roletku a frčíš

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Jo, jo, chápu, hned jsem si to myslela, že asi budou nějak nemocní nebo tak.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....