18 května 2015

Ejchuchů 2015

Zhruba po třech letech jsem opět
na pozvání kamaráda Kovboje zajela tentokrát se synem a jeho
přítelkyní na ranč kde začínal se svými koňmi na každoroční
akci zvanou Ejchuchů, která představuje návštěvníkům
to co se během roku naučí koně i jejich majitelé.
To jest ovládání koně buď ze sedla nebo ze země
a skloubit to s hudbou. Každá akce má své nosné téma
kdy si účastníci volí kostým a hudbu. Letošní téma bylo Národy světa.
Jak je u me zvykem, když se dostanu mezi koně, mám nafoceno spousty obrázků
a tak jsem z nich udělala určité výběry do koláží, abych vás koňmi nezahltila
až nad hlavu.....
Začínala majitelka ranče s arabem Sigim
































Ještě několik momentek








Synek v družném hovoru s kamarádem. Kupodivu vůbec ne o koních ale o autech.
I když ...... i tam ti koně hrají svou roli. Sice trochu jinak ale přece.


Pohled na kopec nad rančem. Takových krásných je okolo Předklášteří
a Tišnova spousta ....


A když jsme už byli v Předklášteří, neodpustila jsem si abych neukázala mládeži Portu Coeli.
Pár obrázků z ní bude příště. Měli jsme ještě v plánu vylézt na rozhlednu nad Tišnovem ,
ale díky objížďce jsme se natolik zdrželi že bychom přišli pozdě na akci. A to samozřejmě
slušně vychovaní lidé nedělají .....

25 komentářů:

  1. Týý jo .... to musel být zážitek   

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní obrázky, ta Afrika je naprosto boží!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ano, ty zebry jsou bodypainting na  koních . Když jsem tam před dvěma lety byla s dcerou tak bylo téma Večerníček. Co jsem neviděla na živo jen na fotkách tak to byl Muzikál a Pohádkové filmové postavy. V muzikálu měl kamarád vybráno Cikáni jdou do nebe a v pohádkách Asterixe a Obelixe. A to musím říct že to měl se ženou naprosto dokonalé. Na to si kostým nešil ale půjčil v půjčovně a tu letošní keltskou sukni měl taky půjčenou od známých kteří tak chodí na různé srazy s vlkodavy. Alke vílám ty kostýmy šil. Ty jeli na jeho koních.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Je to vždycky hlavně velká legrace a navíc je to pro dobrou věc. Vybrané peníze jdou na týraná zvířátka a na kastraci toulavých kočiček.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Mě se líbí to že to není jen o ježdění ale i o pobavení. Já se přidávám k Matějovi. Taky bych chtěla svého koníka nebo alespoň se na nich naučit pořádně jezdit

    OdpovědětVymazat
  6. První věta mi stačila ke zvolání s Tebou:

    OdpovědětVymazat
  7. To je aspoň podívaná, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Juchuchů, ejchuchů .... no bylo to fajné odpoledne. A navíc bylo i hezky takže jsme pěkně oslavili Den vítězství

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Sigi už je postarší kůň, ten už by asi s princem moc necválal..... k Mikemu mám něco jiného. Teď ze soboty.

    OdpovědětVymazat
  10. Olé, ale kde jsi ty? Ty sis kostým neoblékla? Je to paráda, krásná a užitečná zábava. Koně jsou překrásní...a lidé moc fajn...

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavá akce....spousta koní, lidí...musela to být super podívaná.

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mně ty "zebry" a pak ta Španělka :).

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě odbočím: VendyW, někde píšeš o soutěži popisující zajímavé stromy, ale nemůžu to nikde najít.

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Věk na něm vůbec není vidět, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Pravidla jsou stejná jak u sakrálek ale najdeš to když klikneš na ZDE mezi tím videem a ikonkou soutěže

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Mám celkem tři programy, Photoscape, Picmonkey a Pixlr. Ve všech se dají upravovat mezery mezi fotkami jak chceš. Některé tipy koláží sice mají danou vzdálenost mezi okýnky, to jsou právě třeba ty zebry a s tím nehneš, ale u většiny se to dá. Navíc si můžeš i měnit celkové poměry stran výsledné koláže tak aby se ti tam ty fotky vešly.

    OdpovědětVymazat
  17. [12]: Schází se tam dost lidí a dokonce se tam tentokrát účastnili i z jiných rančů. (Francie a Čechy, to jsou matka s dcerou) a naučili se tam chodit i lidé z Předklášteří.

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: Já nejezdím (bohužel) ale fotím . Tentokrát neměl kamarád nikoho kdo by mu fotil tak to bylo na mě. I když vůbec by mi nevadilo tohle umět a mít svýho koníka.

    OdpovědětVymazat
  19. Jůva, tak to byla akce akcí. Krásně jsi dala do koláží ty různé státy. Já bych tolik fotek přebírala rok. Krása.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Ono bylo těch fotek opravdu moc a tak se snažím učit dělat výběry. Mohla jsem věnovat každé zemi jeden článek, ale to by tu bylo překoňováno .

    OdpovědětVymazat
  21. Taky mě hned zaujaly "zebry". Krásná přehldka.

    OdpovědětVymazat
  22. To musela být krásná podívaná a jak znám koňáky tak i velká sranda! Krásné kostýmy,ale nejhezčí jsou zebry.S těmi si musel někdo pěkně vyhrát

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Je fakt že tihle se vždycky v tom vyžívají . No pár sprejů asi na zebry padlo, to ano

    OdpovědětVymazat
  24. Teda, to musela být nádherná akce! Krásně jsi to nafotila, parádní pohlednice! .)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....