20 května 2015

Začínáme hlasovat poprvé ....



Dneska začínáme s prvním hlasováním o stromech.
Myslím že tohle téma se ukázalo jako hodně zajímavé a rozhodně
vůbec ne lehké jak jsem se původně domnívala. Ale zas oslovilo možná
víc lidí, to se uvidí jak bude soutěž pokračovat.
Pro začátek jsem po zkušenosti ze sakrálek ráda za ty příspěvky které
dorazily a budu se těšit že se budou přidávat další lidičkové.
Vždyť stromy jsou tak krásné a zaslouží si naší pozornost .....

Kdo se účastní v prvním kole?

(VendyW)

(Frypat)

(Sceneryphoto)

(Veki)

(Mé radosti)

(Mysteriuswolf)



32 komentářů:

  1. Chápu to dobře,že bude ještě jeden příspěvek do tohoto kola? Tak to si počkám a hlasovat budu až potom.Ono teď stejně není kde   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Hááááúúúúúúúú, já jsem přece fáákt debil. Zas anketa, no jo.....opět jsem zapoměla jí dát. Ona mi to poslala blogerka jen jako fotečky a pár vět do mejlu. No mohla jsem to sem dát jako vždycky to dělám hostujícím kteří nemají svůj blog, ale připadlo mi to zbytečné. Její blog je zajímavý tak proč ho neukázat vícero lidem.....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jasně,tak si počkám ať můžu shlédnout všechny články

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych jeden měla, ale nevím, jestli ho stihnu vyfotit, su marod

    OdpovědětVymazat
  5. Tentokrát je pro mne jasným favoritem buk a číslo 5!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Můžeš ho poslat do dalšího kola, které začíná prvního června!

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: jenže on teď právě nádherně kvete

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: A tak to prosím jó .....

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: no právě, je nádherný, jen nevím, jak moc dlouhý povídání a taky nevím, jestli ty květy tam vydrží, než se tam dostanu

    OdpovědětVymazat
  10. Mě teda zaujali památné stromy ....A jinak je to moc dobrý nápad:)

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:To je na tobe jestli jses vic zbehla v povidani nebo foceni. Vsechno je v pravidlech kdyz si kliknes nad ikonu souteze na zde. Je tam clanek o tom jak by to melo vypadat.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné stromy jsou tu k vidění! Tak to vypadá, že by tato forma mohla mít dobrou odezvu   

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký den všem. Nemohla jsem se včera rozhodnout, líbí se mně všechny stromy spolusoutěžících. Nakonec jsem se na to vyspala a dala jsem hlas 4. Řídila jsem se pocitem, tam by mně bylo dobře

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Taky dobrý způsob rozhodování. Ale je fakt že některá ta místa si o posezení pod tím stromem přímo říkají  !

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Uvidíme, možná to bude pro některé záživnější než byly sakrálky!

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Děkuju, a co se tak přidat?   

    OdpovědětVymazat
  17. Hlasuji pro jabloň na Grabštejně - č. 4. Sice se nejedná o památný strom (což vlastně není ani můj javor), ale je zajímavě rostlá a spolu s altánem tvoří idylické zákoutí.

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Však taky není nikde psáno že to musí být JEN památné stromy, ale jakýkoli strom který tě něčím zaujme.

    OdpovědětVymazat
  19. Propásla jsem termín, snad se mi podaří další kolo.

    OdpovědětVymazat
  20. Hlas jsem dala "Frypatově" Lípě. Možná i tak trochu z radosti, že ji možná v létě uvidím na vlastní oči a do restaurace u ní máme plánované občas stravování.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Jasně, já vím, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Vendy, dávají se zase 2 hlasy? Nějak mi nejde nikam kliknout

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Ne, dává se jeden hlas a normálně v anketě. Ta je tam  pod článkem protože se tam normálně hlasuje.

    OdpovědětVymazat
  24. [19]: Taky hlasuju pro jabloň na Grabštejně, občas kolem té jabloně šplhám na hrad a jsem mooooc ráda , že ji vidím, protože stojí pod samým vrcholem strrráááášlivého kopce.

    OdpovědětVymazat
  25. Tak hlasuju s většinou (to u mně není normální ) pro 5 buk pod Kosířem

    OdpovědětVymazat
  26. Trochu jsem váhala mezi lípou, borovicí s jemným jehličím a krásnou jabloňkou, ale nakonec zvítězila Frypatova lípa.

    OdpovědětVymazat
  27. Já dávám hlas jabloni babka na Grabštejně. Škoda, že nikdo neposlal dub.

    OdpovědětVymazat
  28. Těžko hlasovat, ale nakonec jsem zvolil jabloň v ležící poloze, protože tím je hodně neobvyklá.

    OdpovědětVymazat
  29. [31]: Jednu takovou "línou stát" mám na zahradě taky. Za tu dobu co tu bydlíme už lehla o dobrej třičtvrtě metr. Kdyby tam zůstaly ty spodní větvě už by se o ně opírala neby by byly zapíchnutý v zemi....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....