11 května 2015

Pět!.....



TAK A LETOS JSEM TO
STIHLA PŘESNĚ NA DEN
JE TO PĚT LET
CO FUNGUJE
TO ČEMU SE ŘÍKÁ
SVĚT PODLE
DANDÍKA A JE
TO MOJE VÁŠEŇ A DROGA
MOJE ZPOVĚDNICE I VÝKLADNÍ SKŘÍŇ
JAK VÝROBKŮ
TAK FOTEK.
CHLUBNÍK
VÝSTAVNÍCH
ÚSPĚCHŮ I
A CINTÁK
ŽIVOTNÍCH
NEÚSPĚCHŮ
A PROHER. A TO
VŠECHNO MŮŽU SDÍLET I S VÁMI.
ZA COŽ VÁM PATŘÍ MŮJ VELKÝ A
UPŘÍMNÝ DÍK. PROTOŽE NĚKDY
TO JE ASI DOST DŘINA ......

Mrkající


P.S. Původně jsem měla text krásně ve tvaru pětky. Jenže ten zatracenej
html mi z toho dělal furt guláš .....

33 komentářů:

  1. Vendy, gratuluji k výročí blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Také gratuluji k výročí.

    OdpovědětVymazat
  3. Velikánskou gratulaci posílám a přeji dalších minimálně pět!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné výročí, za rok půjdeš do školy!

    OdpovědětVymazat
  5. Blahopřeji, Vendy, pět let je dobrá výdrž.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné kulaté jubileum, gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluji a dík za inspirace (hlavně ty povšechné    které jsem tu objevila!

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Není zač, mám ještě spousty věcí na háčkování postahovaných. Kdysi jsem háčkovala a tohle jsou takové milé drobnosti a tak kdyby třeba zas někdy na háček došlo ...... tady jdou většinou věci moje které jsem reálně dělala.

    OdpovědětVymazat
  9. Už pět let?? Tak to jsi o dva roky starší než já....Odrostlá dětským střevíčkům a bude z tebe ŠKOLÁK.....   

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Tak o rok míň jak ty. Ty už jseš hrdej  školák! Díky.

    OdpovědětVymazat
  11. [6]:A já se budu snažit ten standart držet alespoň na té úrovni na jaké je. Pokud už to nebude lepší

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Néééé, já nechci do školy, néééé!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: No jo, letí to, letí.....budu se snažit

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Lepší už to snad ani být nemůže, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  15. Nejdůležitější je, že tě to stále baví a ještě dokážeš bavit ostatní. Co víc ti přát, než aby to tak bylo i nadále a to ti také z celého srdce přeju, je fajn mít útočiště plné přátel, byť virtuálních.

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluji k výročí, přeji hodně pozorných návštěvníků a nám dobré čteníčko a koukáníčko u Tebe na blogu..   

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to jako figurka šachová...

    OdpovědětVymazat
  18. Gratuluji moc - je to krásný blog velmi šikovné blogerky!! :)

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: No jo, ty už ses ostřílenej borec

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Já a borec...)) No, já správný den určitě netrefím. Budu ráda, když si vůbec vzpomenu ve správný měsíc! )

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji! Přeji všechno nejlepší, co jen blogu můžu přát. A také děkuji za články, fotky a projekty.

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: Hele, tak to chceš i po mě moc. Na tohle je moc dobrá Beatrice. Mám ji v oblíbených jako Bea. Ta umí různá kouzla tak ze zkus zeptat mohla by ti poradit nebo třeba uveřejnit návod jak na to. Hodně to dělá......

    OdpovědětVymazat
  23. VendyW, gratuluji k pětiletce, nemyslím to ale v tom budovatelském smyslu, a přeji do další jen samé výhry.

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: A taky výborných nápadů - např. seriál sakrálních staveb.

    OdpovědětVymazat
  25. Pětka je v tomhle případě bezvadné číslo! Dandík už se díky tomu dostal do povědomí spousty lidí (vážně jsem předtím dandíky neznala). Navíc i spousta tvých krásných fotografií, vychytaných textů, zamyšlení, recenzí a doporučení. Výborné soutěže, krásná návštěvnost a bezvadné komentáře, které mají co říct.

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: No vidíš, pětka nebývala ve škole žádanou to je fakt. Snad to moje snažení nebude u ostatních za pět

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to je krásné výročí a přeji Vám, aby jste tu stále měli hodně návštěvníků a inspiraci o čem psát.

    OdpovědětVymazat
  28. Sice se zpožděním,ale i tak gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  29. Gratuluju opožděně k 5letému výročí. Máš krásný a zajímavý blog, jen už jsem tu nějak dlouho nebyla

    OdpovědětVymazat
  30. [32]: Však to není povinné, stačí že ses po delší odmlce vrátila. I to potěší

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....