11 května 2015

Kdo vyhrál? .....


Tak a máme tu historicky (tedy v rámci blogu, nechci se motat té
správné Paní Historii do řemesla) prvního vítěze prvního
ročníku O nejkrásnější sakrální stavbu. A jak jsem
říkala člověk mínía le ostatní mění. A já ze ve
svém osobním odhadu vítěze zmýlila. Ne
že by se mi ten vítězný příspěvek nelíbil, to ne
ale podle předchozího průběhu soutěže to tak vypadalo
že vyhraje můj favorit, kteráho jsem navíc i osobně navštívila a
vím jak na člověka působí.

No nebudu to prodlužovat. Tudíž první celkovou výherkyní
prvního ročníku poznávací soutěže O nejkarásnější sakrální stavbu
se stává .......
pampadadáááááá



MarijaKes
a její







GRATULUJI MOC A VYMYSLÍM JEŠTĚ JAK VÝHERKYNI ODMĚNIT Mrkající.







9 komentářů:

  1. Marušce srdečně gratuluji k vítězství.

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopřeji také, vím, jak se všichni snažili a tak si myslím, že v této soutěži není poražených.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, děkuji všem. Ovšem neberu to jako vítězství moje, ale spíš té stavby. Soutěžily přece hlavně stavby a bylo nám jich skvěle představeno opravdu hodně. Moc děkuji Vendy, že se na tohle dala, protože organizovat soutěže čehokoli není jednoduché a zabere to dost času. Myslím Vendy, že nemusíš přemýšlet o ceně. Já již jsem v jednom kole vyhrála a nyní si nejsem jistý, jestli zrovna s touto vítěznou stavbou a dostala jsem od tebe nádherný dárek, za který moc děkuji. Přece jsi hned na začátku psala, že soutěž není o ceny, proto mne tebou vyrobená cena tenkrát moc potěšila. Proto tedy, že už od tebe krásnou věc mám, o ničem nepřemýšlej a těšme se na stromy.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: A co třeba měsíc reklama na tvůj blog? Tady u mě, bereš?

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji výherkyni.   

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je super. To by šlo.

    OdpovědětVymazat
  7. Marušce blahopřeji, vyhrál sice kostel, ale ona ho skvěle vyfotila!

    OdpovědětVymazat
  8. Marii gratuluji, její příspěvky jsou vždy precizně zpracovány a dokumentovány výbornými fotografiemi.

    OdpovědětVymazat
  9. Vítězce mooooc gratuluji

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....