09 května 2015

Bílobíle .....


Dnešní nášup fotek bude první z
výběrů focených v různou dobu. Tenhle charakterizuje
bílá barva. Na květech třešní, střemchy nebo okrasné hrušně. Ta
ostatně mně každé jaro předestírá před okny kouzelné divadlo
krásných květů ....

Jedna jahodová jako zástupce přízemních forem


A tady už se díváme do oblak. Spíš tedy do oblohy s květy plané třešně





Když ještě kvetly trnky




Voňavá střemcha. Škoda že nejde zprostředkovat i ta vůně


A teď ta hrušeň ..... je vážně parádní se svými stříbrnými listy a shluky bílých květů s krvavě červenými tyčinkami na převislých větvích










Jedna z prvních jabloňových. Dnes už mi krásně rozkvetly na zahradě všchny jabloně
a vypadají zase jak princezny ve svatebním ....



17 komentářů:

  1. Vendy, ty obrázky jsou skutečně dechberoucí!

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Sem si chodím zaáchat. Ty máš tak brutálně nádherné fotky, že jen slintám. A znovu medituju nad zrcadlovkou.   

    OdpovědětVymazat
  4. střemchy jsou unás v plném proudu!

    OdpovědětVymazat
  5. Tiez mi prvy raz kvitla jablon ako blba. Prisiel dazd a vvsetko je fuc. Ci z to aspon jedno jablko bude? Minuly rok boli presne tri a dve z toho zhnili na strome!

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Škoda že jseš tak daleko. Já mám vždycky jablek plné stromy a všechno to jde na kompost. Není sklep na skladování, lidi jsou líný si přijít natrhat. takže končej takhle. něco málo si usuším a něco zavařím ale to je jen zlomek.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Já nemám všeobecně ráda bílé pálenky a i z určitých důvodů není žádoucí aby něco takového bylo doma.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Nam sa podaril aj zlatisty calvados. No jo, rozumiem...(Ja som tiez len poharik smel okostovat, rozdali to ti darebaci ako raritu!)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné květy běloskvoucí...

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny květy jsou nádherné a skvěle vyfocené, ale u mě vedou jednoznačně jabloňové a hned za nimi hrušňové.

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny květy jsou krásné a pro mě nejvíc zajímavé jsou ty hruškové   

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Ona je krásná celá, a já mám alespoň krásný výhled z okna

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Je fakt že střemcha stejně jak jasmín  je hodně aromatická . Jabloň je hodně inspirativní na focení, to je pravda.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné, voňavé - moc pěkné fotky! :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....