26 května 2015

Květnové pelmely ..... zvířátkové


Zvířátka kam se jeden podívá.
Producírují se u nás všude. Mají tu svá
místa a zákoutí ale stejně je přímo
magicky přitahuje postel. Všechny.
Kočky i psy. A to se říká že kde leží kočky je
špatná patogenní zóna a tam kde leží pes je dobrá.
Nevím , ale u nás to nějak neplatí. Leží povětšinou
v jedné hromadě a spokojeně chrněj.
Jen když se přiblížím s foťákem tak se rozprchnou.....


Baldrick a tak trochu i Jutýsek


Že je Baldrick kocour jak hrom o tom svědčí i tahle fotka


Bobešova siesta


A nakonec nejnovější objekt zájmu...... samozřejmě Mates III.


Když hlídá mužskej ..... mají dokonalou volnost se válet jak se jim zlíbí



29 komentářů:

  1. Chlupáčci vždycky potěší, ty mám ráda Mimčo roste jako z vody Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky pejsánků a kočiček. Baldrick je tedy kus kocoura.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Roste, a já tím že ho nevidím pořád to registruju víc než dcera..... včera jsem už zase koukala že se mu o kousek protáhnul čumáček. A už přestává mít takovej ten nablble štěněčí výraz v xichtíku.

    OdpovědětVymazat
  4. Všichni jsou strašně krásní

    OdpovědětVymazat
  5. U nás také zvířata lehají na stejném místě, asi máme neutrální zóny, vy, i my

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Baldrick je ale pěkný kusanec! Vypadá skoro jako rys.:)

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: To je obvyklá reakce všech kdo ho vidí, Hele vy máte rysa, né?   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Zřejmě ano, nebo jsou jinak naprogramovaní

    OdpovědětVymazat
  9. S tím mužským povolováním máš asi pravdu.Momentálně sedím jen tak napůl na sedačce,protože jedna kočka mě lehla na místo A píšu jen jednou rukou,protože na té druhé usnula další kočka       

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Před chvílí jsem tak psala pro změnu s Bobešem v náručí

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné zvířecí obrázkování!

    OdpovědětVymazat
  12. Je fajn mít doma zvířátka Slyšela jsem ale vždycky, že kde leží kočka, tam je naopak dobré umístit postel, protože tam je dobrá energie.. Tak teď nevím

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Ať tak či tak prostě se rozvalujou všichni na postelích všichni a všude.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné zvířecí fotky! :) Ten kocour je fakt kus a navíc krasavec..:).

    OdpovědětVymazat
  15. A kdo to je na fotce s kocourem? To jsi ty nebo dcera? :)

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou miláčci. Božínku a jak jsou kouzelní. Nafotila jsi je úžasně.

    OdpovědětVymazat
  17. Baldrik mi trochu připomíná lva. Taky má takovou hřívu.     

    OdpovědětVymazat
  18. Jo a podle toho kočičího návodu na špatné zóny, by podle naší Týny byla ta nejhorší na mém zadku. S gustem si mi vždy lehla na zadek a nemínila se hnout.

    OdpovědětVymazat
  19. designvalin527/5/15 08:02

    No to je teda úrodička. Jeden hezčí, než druhý. S těmi zónami tomu taky nerozumím. U nás naše zvířectvo taky preferuje stejná místa. Tak, že když tam chtějí být oba, musí chrnět spolu. Ten Baldrick je opravdu kusanec. A Mates III je úžasnej. Jenomže ona ta zvířátka jsou úžasná prostě všechna.     

    OdpovědětVymazat
  20. Vendy, ten kocour je fakt obr. Já jsem zase slyšela, že kočky nemají rády patogenní zóny. Ale nevím to jistě.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Když vidím to naše zvířectvo tak v ty zóny přestávám věřit

    OdpovědětVymazat
  22. [17]: Zeptám se, ty vidíš nějak špatně ?      ..... Samozřejmě že dcera! Já to fotila

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Dcera je ti podobná a tak nás matete.

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Jenže dcera je výrazněji štíhlejší a mladší!   

    OdpovědětVymazat
  25. Baldricka bych moc ráda viděla, tvoji fotku bych nazvala kočka s kocourem.    Máš krásnou dceru. I druhý kocourek je krásný. Zvířátka se mají u vás dobře.

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: No však, když byl takový fofr tak jsem ti je nestačila předvést....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....