27 května 2015

Černobílý svět podle mne .....



Že se vyplatí si z nafocenými obrázky
chvíli počkat, se ukazuje momentálně teď když je TT Černobílý svět.
Mnoho z mých čtenářů, kteří i fotografují si stěžují na to že nemají rádi
řepkové pole v krajině. Někdo z takových někdo z onakých důvodů. Já
naopak ty pohledy do krajiny kde se žlutí řepka mám nesmírně ráda. A tak jsem si vyrazila
záměrně nafotit řepku na pole kousek nad domem. Bylo to v nádherný slunný
den, kdy se na modré obloze proháněly bílé mráčky a zlatožlutá řepka omamně
voněla. Kýč jak bič. Ale podařilo se mi nafotit dost myslím i zajímavých obrázků.
Tedy mimo ty méně zajímavé. A šla jsem to fotit už s představou že jich část bude
čb. A nebyla to jen řepka. Opět budou v květnových pelmelech, ale ty černobílé, ty vylovím
z archívu právě teď protože nastal jejich čas ......


Zkoušela jsem si různé filtry a zpracování .....








Tahle není tedy úplně černobílá, ale trochu se sem snad hodí


Došlo i na pampuluchu a hrátky s ní






16 komentářů:

  1. Vůbec bych nepoznala, že jde o řepku. Černobílé fotky mají prostě své prapodivné kouzlo. To poslední chvíří je moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Sice jsi reagovala fotkami na TT, ale přiznám se, že právě ten krásný slunečný den s modrou oblohou a bílými mráčky plujícími nad krajinou plnou žluté barvičky by si zasloužil ty barvičky ponechat. Na těch ČB fotkách to tak pěkně nevynikne.

    OdpovědětVymazat
  3. U mně bodují poslední dvě, krásně vyniknou právě v černobílém provedení. Nejlepší jsou stejně úplně staré ČB, zažloutlé fotky, klidně bych to nazvala letitou patinou. Určitě o tom budeš něco vědět od svých předků fotografů. Asi v papíře bylo něco, co tohle žloutnutí způsobovalo.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Neboj! Fotila jsem tam dvě hodiny, takže i ta modrá obloha, bílé mráčky a žlutá řepka budou Vždyť jsem psala že jen část z toho co jsem nafotila šlo do čb.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Asi papír, chemie zůstává stejná.....

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední dvě jsou skvělé, Vendy, na ty se ČB provedení skvěle hodí, ale jinak souhlasím s Maruškou.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Vendy, řepku nemusím kvůli "vůni", ale také se víc těším na ty barevné fotky

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mně čtvrtý snímek od shora a poslední dva snímky jsou super

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Máš pravdu, pampelucha je ještě fotogeničtější v čb .....

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tak mě ta vůně nevadí když kvete, po ránu když jsem vylezla před barák to tak nádherně ve vzduchu vonělo po medu že jsem měla dojem že jsem někde v jeho sklenici.Horší už to pak je s tím smradem když odkvete a do té zelené hmoty naprší a začne to od spodu ohnívat. To je tedy smrad ke zblití. Jak zkažený hlávkový zelí ....

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Jsou také hodně fotogenické!

    OdpovědětVymazat
  12. poslední fotka je rozkošná a poetická současně

    OdpovědětVymazat
  13. Černobílé fotky jsou magické. Ale nemůžu si pomoc, barevný svět je prostě pestřejší!

    OdpovědětVymazat
  14. Pampelišku jo, ale tu řepku bych asi ani nepoznala. Leda podle rozlehlých lánů.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....