14 května 2015

Květnové pelmely ..... všehochuťově



Tentokrát se v květnových výběrech z
města přesuneme zase do lesa a na zahradu. Trochu jim
budou dominovat zpočátku stromy, protože po vyhlášení
nové soutěže jsem si jich opravdu všímala víc a hledala
ten správnej námět. U nás to nebylo jak už jste měli
možnost vidět v soutěžním příspěvku . Ale nebojte
nebude to jen o nich, i zvířátka se najdou.
Vždyť přeci nad námi bdí Velká sestra
Nova a ta je na zvířátka na závěr
přeci velký expert Mrkající .....






Narozdíl od těch předchozích tenhle už to má za sebou


Samozřejmě moji oblíbenci. Dlouho jsem je ve výběhu pod restaurací vyhlížela
jenže tentokrát jsem je musla fotit jen zdálky protože jsem měla sebou Bobeše
a tak jsem s ním nechtěla chodit blíž. A propo, už se mi podle několika "chytrých"
kvízů dostalo odpovědi proč je mám tak ráda. Podle jednoho jsem z rodu
starých válečníků, podle druhého pochází další větev mého rodu ze starého
a velmí bohatého a váženého slovenského rodu koňských handlířů a
další mi přímo pravil že já sama jsem ušlechtilý kůň ....... no kůň opravdu
někdy jsem, to je fakt S vyplazeným jazykem


Na tyhle kačky jsem narazila na místě kde bych to nejmíň čekala.
Ale evidentně tu byly spokojené .




Bobeš už byl utahanej a tak mezitím co jsem se plížila ke kachnám si ustlal
mezi pampeluchama na louce


Jednou navečer jsem vylezla na terasu a koukám že mi po narciskách poletuje
tohle turbo. Otočila jsem se s vědomím toho že než dorazím s foťákem bude dávno fuč.
Nebyla a spokojeně si sosala z květů. Dlouhozobka svízelová .....





22 komentářů:

  1. Skvělá všehochuť, Vendy, tady si každý přijde na své.

    OdpovědětVymazat
  2. A turbo je motýl, nebo nějaká moucha?? Když se řekne krásnozobka, představím se ptáka. Je to složité s tou živočišnou říší...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Koní tu ještě bude! Byli jsme zas jednou na akci na ranči u Kovboje tak mám něco nafocené. Musela jsem to dát do koláží protože 144 fotek se opravdu nedá a to jsem ještě hodně do těch koláží vybírala.....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Jak praví teta Wiki dlouhozobka svízelová je motýl z rodu lišajovitých. Také se jí říká motýlí kolibřík

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Už se těším, Vendy, taky mám nějaké koně nafocené, ale fotek jen pár.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Aha, tak tady je zakopán pes! Motýlí kolibřík, přece jen je v tom pták. Je krásný.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezky nafocené narcis s motýlkem užasné   

    OdpovědětVymazat
  8. Všetky sú veľmi pekné, ale Bobeš jednoznačne vedie. Svojou vlastnou krásou, potom kone, potom tá dlhozobka svízelová ... zvláštne meno žeby mala nejaké problémy kvôli dlhému zobáčiku?

    OdpovědětVymazat
  9. Opět pěkné fotečky....

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Výstižné, myslel jsem si, že vypadá jako motýl, ale podle rozkmitu křídel zase vypadal jako kolibřík. Netušil jsem, že motýl saje a přitom letí na místě jako vrtulník nebo kolibřík. Myslel jsem si totiž, že motýl na květ musí dosednout. Ale to mám možná z té písničky Motýl https://www.youtube.com/watch?v=9PYXoFsCJMs

    OdpovědětVymazat
  11. Dlouhozobka k nám vždycky lítá na cínie. Když jsem ji viděla poprvé myslela jsem si, že je to kolibřík Hledala jsem na netu,až jsem našla o ní informace, zajímavý motýl

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Já ji viděla úplně poprvé v Praze kde mi sosala na lodžii z petúnií. Pak jednou přilítnul náš mladej že tady u kamaráda na kytkách lítal kolibřík a pak už jsem se s ní setkávala častěji.

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Tak asi jak který motýl. Zřejmě to nějak souvisí se stavbou těla a křídel. Babočky i ostatní motýli si na květ sedají, to ano, ale už nevím jak to je s lišajovitými. Ta dlouhozobka je jedinej lišaj kterýho jsem viděla v akci

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: já vůbec nechápu proč se u motýla mluví o zobáku ve jméně, když žádný zobák nemá!

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky a jak jsi zachytila turbo....moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Přiznávám že jsem na ně docela pyšná.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Tak zdar brácho!   

    OdpovědětVymazat
  18. [15]: Jo, jak říká můj kamarád Slepé kuře našlo zrno!   

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pěkné fotky..A Bobešovi to v těch pampeliškách moc sluší! .)

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkné. I foto s odpočívajícím Bobeškem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....