23 května 2015

Květnové pelmely .... jabloňový



Všem kteří
mají v oblibě květy jabloní patří
následující série fotek. Pro vzpomínku na
stromy které vypadají jak princezničky na bále. S
nadýchanými růžovobílými šaty ..... a s nerozlučným
věčně bzučícím a bručícím doprovodem včel, které
bez přestávky okolo těch krasavic krouží a poctivě
navštěvují jeden každý květ ab yna něm hodovaly
a pásly se na sladkém nektaru. Odměnou pak
nám jsou slaďounká jablíčka. Které tedy
jsou někdy spíš k zlosti než užitku.
U nás tedy určitě.














Moje milované posezení




28 komentářů:

  1. Škoda, že je ta doba opět pryč a musíme zase rok čekat.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera a to posezení! Jestli je něco, co bych jednou opravdu chtěla, pak je to zahrada se stromy a altánkem. Možná ani ten altánek by být nemusel, ale ta zahrádka, to je takový tajný sen .

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já ten altánek  miluju! Víš jak se vždycky těším až ho zas zprovozníme? A jak smutně koukám od podzimu a přes zimu na tu konstrukci? To byl tenkrát kup!

    OdpovědětVymazat
  4. Toto období miluju, jak kvetou jabloně Príma posezeníčko v altánku, to věřím

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ráda tohle období a tobě se podařilo je nádherně zachytit. Fantastické fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky miluju kvetoucí jabloně

    OdpovědětVymazat
  7. mysteriouswolf24/5/15 09:44

    Je to krása. I pro tohle už od dětských let z celého roku miluji nejvíc jaro

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Pro tu krásu nového zrodu i překotnost rozkvétání ho mám také ráda, ale zas pro barevnost krajiny mám ráda podzim. Ale jen ten slunečnej a suchej.

    OdpovědětVymazat
  9. Jablíčka, jablíčka, jablíčka těšínská.

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, ten altánek je úžasný, To jste si nechali dělat nebo je koupený? Ještě jsem podobný neviděla.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Ten jsme koupili v Hornbachu nekdy pred sedmi lety?

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Tak jo, ale tyhle co mame na zahrade nejsou zrovna nejak az na jeden strom dobra....

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Aha, je prostě úžasný.

    OdpovědětVymazat
  14. Posezeníčko mám nádherné, to ti závidím.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Však od té doby co máme altánek na terase sedávám minimálně. Tam se když je slunečno opaluju, ale posezení je vždycky v altánku

    OdpovědětVymazat
  16. Květy jabloní se mi líbí,ale nikdy bych o nich nedokázal napsat tak krásná slova   

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: To víš.Leze na mě jaro

    OdpovědětVymazat
  18. Velmi pěkné fotky, Vendí..:). Teda, to posezení - to je paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jemné, křehké a něžné. A nakonec určitě i chutné :)

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Jak které, jsou to strašně staré odrůdy tudíž ta chutnost je už někde jinde. I když jeden roub už tvoří zárodek koruny stromu který by měl mít už chutnější jablka

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Jo, jo..... moc ráda v něm posedávám, a nejen já! I obchoďák co k nám jezdí si tam vždycky s velkou radostí dává kávu

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Se mu nedivím - taky bych si tam poseděla...:). Máš to tam krásně zařízené, prostě pohoděnka..:).

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: A to teprve když se zatáhnou venkovní závěsy, a rozsvítěj svíčičky nebo jiná světélka! To je teprve útulnost a romantika   

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: No teda!! :)) Musí to být nádhera - nafoť to někdy v noci, mohla by to být zajímavá fotka..:).

    OdpovědětVymazat
  25. Téda! Posezení jak pro královnu! :)

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Jen my chybí ještě služebná která by se přišla zeptat jestli si milostivá pan ještě něco nepřeje.   

    OdpovědětVymazat
  27. [25]: A kde si myslíš že právě sedím, popíjím kávičku, poslouchám jak zpívaj ptáci, nasávám voňavý ranní vzduch a odepisuji na komenty?   

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: Ta chybí nám všem ;)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....