22 května 2015

Květnové pelmely ..... magnóliový



Magnólie
mne spolehlivě dostanou
v době květu pokaždé do určitého
fotografického transu. Jakmile rozkvetou první
květy beru foťák a svištím do míst kde tyhle krásky
kvetou al ítám okolo stejně jak ta včela, ale na
rozdíl od ní není moje poletování zas až tak
užitečné. Snad jen v tom že zachytí ten
prchavý okamžik krásy květu než se
definitivně rozpadne nebo ho
pozdní mrazík sežehne....
Pak z
celé krásy
zbude
jen pár
hnědých
okvětních
lístků
na zemi.
.....
A tak se vrátíme v čase do doby kdy tyhle
krásky kralovaly zahradám a parkům a rozdávaly radost
svými něžnými květy.


















13 komentářů:

  1. To jsou nádherné detaily a makra, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám nasazenou, třetí rok, ještě nekvetla Snad příští rok

    OdpovědětVymazat
  3. Jedny z nejkrásnějších květů, vedle růží a orchidejí. No a taky hortenzií. A gerber. A vistárií. A.... prostě krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. [6]: Naramne dekuju

    OdpovědětVymazat
  5. Magnólie miluju..:). Letos nemám ani jednu fotku. Tvoje fotečky mě moc potěšily..:).

    OdpovědětVymazat
  6. Magnólie jsou nádherné, obdivuji, jak celý strom se topí v květech. Jedinou vadou je, že velmi rychle odkvetou.

    OdpovědětVymazat
  7. [10]: A když do toho ještě přijde mrazík je to hned fuč......

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Taky jich mám nezvykle málo   

    OdpovědětVymazat
  9. To se nikdy neomrzí, krásný fotky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....