02 května 2015

Co si takhle střihnout .....



...... stromy. Nemyslím teď jejich pravidelný
jarní ořez, který jsem tedy letos při tom kvapném nástupu jara nestihla
a příští rok to bude pěkná dřina, ale co si tak do konce roku střihnout
soutěžičku podobnou sakrálkám, ale tentokrát z přírody. Právě ty stromy.
Je jich krásných spousty, nemusí se za nimi podnikat žádné dlouhé a
náročné výlety a jsou inspirativní. Najdeme stromy jako solitéry v
přírodě, stromy památné, stromy zajímavé svým habitem, květy, listy,
strukturou kůry. Prostě věcmi na kterých se fotograf dokáže vyřádit
jak jen to jde. Ovšem s jednou velkou chybou. Že se nedají vyfotit
ve 3D kdy by opravdu vynikla jejich pravá krása.
Pravidla by byla stejná, nafotit, napsat pár vět o tom co je to za strom,
kde jste ho nafotili, proč vás zaujal, v případech památných stromů
se k nim vztahují někdy i nějaké pověsti, tak jí zmínit .....
posílat stejně odkazy jak se posílaly a opět by se hlasovalo o ten
který se nejvíc líbil v tom daném měsíci.
Takže, co vy na to? Jdete do toho? A můžeme začít třeba hned
od zítra, ať nemáme moc velký skluz ..... začínat můžeme i tím
co má kdo v archívu, než se nafotí nové úlovky.

Ale ať nemáme dneska tak smutný a šedivý den, dáme si taky ještě
pár barviček. Nafotila jsem si ty druhy tulipánů, které nejsou jen žluté
nebo červené, s jednoduchým hladkým květem, ale ty které mi rozkvetly
a jsou v jiných barevnostech nebo tvarech květů. Moc už jich není, já
doufám že budou alespoň v těch cibulkách, které mám na dopěstování,
protože jsem letos zjistila že mi na mnoha místech dost tulipánů zmizelo,
a určitě to není tím že bych zapoměla že jsem je vyryla. Zřejmě buď shnily
nebo je sežrali hraboši.



12 komentářů:

  1. Nádherný tulipánky taky se z nich už raduji

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásné a nejhezčí je ten střapatý Mě ještě nekvetou

    OdpovědětVymazat
  3. Tulipány jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Nápad je to zajímavý,ale nevím jestli budu mít dost adeptů na všechny kola.No,uvidíme   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Patriku, je to de facto jen osm fotek.  

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné tulipány. Už jsem ty svoje pár dní neviděla.

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, ty ale máš nádherné tulipány, Vendy!   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:od ledna pojede druhy rocnik sakralek. Tohle je takove soutezni intermezzo.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ahááááááááá, aspoň vidíš, jak pozorně čtu.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné tulipány. Ten bílý se mi líbí moc..:).

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Mám jen dva a tak jsem si je pro jistotu ustřihla do vázy aby mi je nezmršily ty ostatní červené a žluté.

    OdpovědětVymazat
  12. Máš krásné tulipánky, nám kvetou jen klasické červené... dokonece se nám stalo, že začaly vykvétat červeno-žlutě, prý je to nějaká nemoc. Asi zmutovaly...Ale vypadají atraktivněji, když jsou žíhané.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....