01 května 2015

Velké finále ......




Dnes naposledy přidávám ikonku soutěže O nejhezčí sakrální stavbu,
protože jsme se dostali až k úplně poslednímu hlasování jejího prvního ročníku.
Bude se totiž hlasovat o tu nej sakrální památku za celý rok trvání téhle soutěže.
Přiznávám, že tak trošku asi vím jak to dopadne, ale on člověk míní a druzí mění.
A tak vám představím ty, kteří vyhráli jak svá kola, tak i postoupili do
semifinále aby se nakonec mezi sebou "poprali" o čest nést
titul "NEJKRÁSNĚJŠÍ SAKRÁLNÍ STAVBA ROKU"

A pro koho budete hlasovat?


(KERRIA)


(MARIJAKES)


(FRYPAT)

Hlasovat se bude do 10.5. 2015.

Někteří se ptali jestli tahle soutěž bude ještě pokračovat. Jsem ráda že vás zaujala
a že se vám líbila. Přemýšlela jsem jestli ano nebo ne, ale nakonec i když třeba pro mne
to bude už dost těžké, jelikož moje cestování je jen zlomek toho jak cestujete vy
ostatní a možnosti mám hodně omezené. Ale nakonec, je to taky výzva kterou
se pokusím uchmátnout. Takže pokud i vy budete chtít tak od ledna může začít
druhý ročník téhle poznávací záležitosti. Ale abychom nezůstali bez
zadávaných úkolů a pokud máte zájem, ten zbytek roku se může najít nějaké jiné téma. A tak
vás prosím o tipy. O tipy co by jste chtěli fotit. Jestli to má být něco z přírody,
stavby, zvířata, lidé ..... nebo na každý měsíc jiný úkol. Napište své
nápady do komentů a můžeme se do toho dát Mrkající .....

15 komentářů:

  1. Asi jsem něco nepochopila.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Jasně, zase jsem debil zapoměla na anketu!

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím se omlouvám, vloudila se mi nějaká chybka do přihlašování jelikož jsem měnila prohlížeč a tak se na blog SNAD dostanu tak za hoďku a umístím sem anketu na kterou jsem zase zapoměla.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem všemi deseti pro, aby soutěž pokračovala, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem PRO :) I když jsem to poslední kola flákala.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Napadlo mě třeba zajímavé nebo přímo památné stromy. Jsou to krásné objekty pro focení. A stejná pravidla. Napsat kde a proč je zrovna nafocený ten a ten strom.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Kostely budou jasné v příštím roce a tam ty zahraniční být můžou, stejně nikdy moc nebodovaly. Hrady a zámky jsou ohromné možnosti, ovšem tam nemám moc šancí se zapojit, víš že nemám skoro žádné šance  cestovat dál než tady do Litomyšle a s mužem když jezdí na servis taky ne protože musím doma čekat když má objednané zboží.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Jasně, to by bylo fajn.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak a teď jsem udělala to, co ty minule, Vendy, omylem jsem klikla na anketu ale to už je jedno.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Ono to není problém s těma sakrálkama, tedy i když pro mne asi bude, jde o to najít téma odteď do konce roku. Když už jsme se tak všichni pěkně naučili každej měsíc něco najít co by za to stálo vyfotit a ukázat to jiným.

    OdpovědětVymazat
  11. Sakrální památky mě osobně vyhovují nejvíc,protože za nimi se nemusí jezdit bůhvíkam.Kostel či kaplička je v každé druhé obci a podle hlasování v uplynulém ročníku se líbí i ty vesnické stavby. Ovšem pokud se vybere jiné téma tak se určitě pokusím o nějaké přispění   

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Třeba západy slunce, Patriku!

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Tak letos bych se jenom koukal   

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Neboj ty budou od toho ledna dál ve své stejné podobě.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....