02 května 2015

Co si takhle střihnout stromy ....


..... není zas tak jednoduché jak jsem si myslela. Aneb: "Odvolávám co jsem
odvolal, a slibuji co jsem slíbil ....!" tak takhle nějak zmateně si připadám jako ten
starý král v pohádce. Protože po jedné procházce s úmyslem nafotit nějaký strom
jsem zjistila, že stromů je spousty a nafotit nějak jeden podle zadaných pravidel se
moc nedá. Takže co zbývá. Buď nefotit stromy nebo změnit pravidla.
A jelikož pravidla jsou od toho aby se porušovala nebo měnila, změním je. Takže nová
pravidla pro tuhle soutěž jsou :

1. Nafotit jeden zajímavý strom nebo skupinu stromů v krajině.
Prostě foto kde hlavní roli hraje strom/y

2. Napsat o něm co ve vás vyvolává pohled na něj/ ní

3. Nemusí, ale mohou být i nějaké detaily

4. Fotka může být jen jedna ale klidně i víc, to je na zručnosti každého

5. Pokud chcete a umíte to, můžete fotku/y doplnit i básničkou.

6. Pokud budete fotit památný strom platí že pokud se k němu váže
nějaká pověst seznámit nás s ní

Teď pro nově příchozí kteří se chtějí zúčastnit. Příspěvky se posílají
na můj mejl Vaclava.C@seznam.cz do každého 20.tého v měsíci,
pak se až do konce měsíce hlasuje. A začínáme pěkně zvesela od teď.
O.K?

A samozřejmě obvyklá ikonka kterou označíte svůj článek který chcete
přihlásit do nové soutěže.

28 komentářů:

  1. Beru zpět komentář v předchozím článku!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za zajímavou informaci o tvém novém prohlížeči. Jsem ráda, že se tam objevil i můj blog.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Díky za pochvalu .Doufám že bude alespoň zčásti tak úspěšná jak ta se sakrálními stavbami

    OdpovědětVymazat
  4. Šmarjááá, to jsou ale náročné podmínky, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky zkusím něco.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Co ostatní? Vždyťjsem psala "Kdo to ovládá"! Kdo ne tak nemusí to je jasný. To jen třeba pro osvěžení

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: No jo, všimla jsem si, tak já dám raději víc fotek, než slov.   

    OdpovědětVymazat
  8. Jupí!!!! O jednom stromu bych věděla! Ale rozhodně je to téma mnohem těžší, než kostelíky. Za květen problém mít nebudu, ale pak už to bude boj. Těším se na to, stromy miluju a zaslouží se pozorost.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak pro mě bude jednodušší napsat jednoduchou říkanku či vylíčit své pocity, než vám "profíkům" konkurovat vyvedenou fotkou. Ale námět se mi moc líbí.   

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: To máš naprostou pravdu že to je těžší. Ono se řekne stromy, je jich všude kolem až dost a to jsem si myslela i já když jsem to téma zadala. Ale ouha! Vůbec to není tak lehké jak se na první pohled zdá!

    OdpovědětVymazat
  11. Stromy je vážně těžké fotit, někdy se nevejdou do záběru. Ale každý den jezdím kolem dvou nádherných stromů (které už jsem několikrát fotila.)Taky si vybavuji jeden strom, který už není. Vendy, dá se poslat i stará fotka? Nebo jde jen o nově vyfocené?

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Však jsem psala že do tohodle prvního kola můžou být i starší pokud nemáš něco nového nebo víš že nic nenafotíš

    OdpovědětVymazat
  13. Slibuji, že dám určitě některému soutěžnímu stromu svůj hlas.   

    OdpovědětVymazat
  14. Téma jsi zvolila opravdu náročné, ale jak jsem zjistila u Janky, ta se toho zhostila výborně. Ještě k tomu přidala baladu o stromu. I přes náročné téma  nebo právě proto, očekávám zajímavou soutěž, které se zúčastním pouze jako hlasující.

    OdpovědětVymazat
  15. Tady vidím příležitost udat Sequoia Park

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: No prosím! Sem s nim! Do konce roku to snad stihneš

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tohle bude o dost těžší než sakrální stavby.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: V tomhle případě tedy opravdu . Prosím tě, nenech se ovlivnit tím že se objevili a objevují památné stromy, o těch to primárně není. Ale jde o jakýkoli strom který tě něčím zaujmul. Třeba i obyčejná jeřabina v květu, nebo později s plody. Stará jabloň nebo hruška osamocená v poli. Prostě strom který tě něčím zaujal.

    OdpovědětVymazat
  19. A jde se taky zúčastnit tak, že bych ten článek nezveřejňovala u sebe? Protože mně se tam takový věci nehodí.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Samozřejmě, můžeš nafotit a napsat článek a poslat mi ho na mejl a já ho pak zveřejním. Dělám to třeba pro ty kteří se chtějí účastnit a nemají svůj blog a nechtějí si ho kvůli jedné, dvěma věcem zakládat.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Prohlídla jsem si ta dvě vyhlášení a nevím, nevím, jestli se do takový úrovně s mojí amatérskou pouštět A hlavně bych nechtěla uvádět, odkud ten strom mám. Jsem prostě problémová.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: To je jen na tobě

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Vendičko. Dobrá soutěž, ale jak se mi to vidí - která z nás nemá mobil s foťákem nebo přímo fotoaparát jako by nebyla. Jedině bych mohla strom něco zkopčit, ale o tom soutěž není, že ne?

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Ono je to tak, že většina mých návštěvníků a čtenářů víc či míň fotí, takže vybavení jsou a jsou hraví takže se rádi účastní různých hříček a soutěží

    OdpovědětVymazat
  25. Doufám, že se tam objeví i mé nejoblíbenější duby.

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Jeden mám v plánu i když nemá tedy bůhví jaké okolí spíš pěknej bordel. Už jsem ti ho posílala a je to památný strom tady u nás ve vsi, hned vedle autoservisu kde dělá syn.....

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: To si pamatuji, máš pravdu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....