27 dubna 2015

Včelí ......



Původně
jsem měla tyto fotky
připravené na Mikeho Šplouchání.
Pak jsem nafotila srnky v poli a řekla jsem si, že
když nebude nic lepšího tak dám do
Šplouchání je. Ale podařilo se
nafotitněco jiného,
co zatím vede a tak
včelky
a jejich pracovní
nasazení dostanou slovo dnes......














30 komentářů:

  1. Jo a ty máš už připravené pro květnové šplouchnutí fotky z dubna? Já myslela, že to mají být fotky z toho daného měsíce. 12 šplouchnutí = 12 měsíců. třeba jsem nyní fotila reportážní téma a nemohu ho použít v květnu, když je focené v dubnu. Nebo jo?

    OdpovědětVymazat
  2. [3]: Tak já to nafotila včera a když se to vezme tak už je duben skoro fuč. Snad to nebude takový prohřešek.Ale jak říkám není jisté že to dám, možná přibude zas něco jiného a v daný měsíc. Ono je fakt že by se na květen spíš asi hodilo téma reportáž, bude to druhé dandičí setkání tak to se přímo nabízí.....

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou náramně povedené záběry, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  4. Ale mají frmol! Takovouhle práci v tak krásných kytkách bych si snad i užívala .

    OdpovědětVymazat
  5. Bodejť by jim nešmakovalo na takové kráse

    OdpovědětVymazat
  6. Boží fotky Wendy-jsi šikulka, díky za ně!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty se ale činí. Krásná barva tulipánu. Moc pěkné. Jak se má Dandík ?

    OdpovědětVymazat
  8. přímo ohnivé posezení!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera - moc pěkné fotečky, Vendí! :) A u nás je po pořádné bouřce a hodně se ochladilo..

    OdpovědětVymazat
  10. Musí se snažit. Teď je jejich čas.

    OdpovědětVymazat
  11. Včeličky jsou pilné a mají už pěkně obalené pacinky. Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  12. A Vendy je také pilná jako včelka-fotí a fotí...teda med z toho není, ale to nám nevadí.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Děkuju, po pravdě mne hned po ránu tvůj nick i název blogu trochu vyděsil

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: No jo, když mě vždycky něco zaujme tak to jdu vyfotit. Ale i ten med možná bude. Chci vyrazit na pampelišky a po letech zas zkusit pampeliškovej med.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Snažili se , snažily ....

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Tady ne, bylo až do večera nádherně teplo. Dokonce i dnes po tom neustále omílaném a avizovaném prudkém ochlazení je tu krásně sluíčko a teplo.

    OdpovědětVymazat
  17. [9]: Dandík se má jak na houpačce. Když už si konečně potichu odvážím doufat že to je dobré opět skončíme po probdělé noci u veta.

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Tak to mě mrzí. Ale zase bude lépe

    OdpovědětVymazat
  19. V detailu to vypadá, jako kdyby květ měl byl velký jako květináč. Opravdu krásné, samotná barva a každá žilka je tam vidět.

    OdpovědětVymazat
  20. To je o moc příjemnější než ten sníh minule   

    OdpovědětVymazat
  21. Perfektní odstín té oranžové.

    OdpovědětVymazat
  22. [25]:To ano, ony jsou navíc ty květy zevnitř oranžové a zvenku červené což ten odstín ještě prohlubuje.

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Však asi měla když dorazily domů do úlů. Tady snad ty včelky nejsou tak ohrožené nemocemi jak po celé republice. Alespoň náš soused co od něj bereme vynikající medy zatím má včelstva jak tady tak na Moravě v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  24. [22]: No vidíš a to jsou květy nejmenší u těhle tulipánů. Jsou to botanické tulipánky a jsou nízké a mají i malé květy

    OdpovědětVymazat
  25. Včelky mě nikdy nepřestanou fascinovat. Jak mají úplně bicepsy z toho pylu!

    OdpovědětVymazat
  26. [29]: Však kdyby člověk v posilovně makal tak jak ony je z něj za chvíli jen chodící hromada svalů

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....