28 dubna 2015

Odpoledne s Hlavou ......



Tak jsem se svou paničkou Luckou zas jednou dojel
na návštěvu za Hlavama a jejich pánečkama. Bylo krásně a tak jsem si mohl
běhat po zahradě která patří Hlavám do aleluja. Tak povím vám že to bylo o dost lepší
než to pobíhání jen kolem domu. Ale zatím to jinak prý nejde. Dokud nebudu mít
všechna očkování, dál prostě nesmím. Tady u Hlav nehrozí že bych se nějak
nakazil protože sem cizí pejskové nechodí. Tentokrát se návštěva
motala jen o jedné Hlavě. Černé. Šedá s očima byla doma
aby se nějak moc nepřepínala. Jen na chvíli vyběhla
zkontrolovat co se děje, jestli mě ta černá
náhodou neubližuje.
Chvíli se jí zdálo že ano a začala na ní hodně zle vrčet a tak jí
její pánečkové zas poslali domů. Paničky se mnou seděly na sluníčku na trávě,
já si šmejdil kolem a čmuchal co je kde zajímavého. A že toho bylo!
Chvílemi jsem nevěděl co a kam dřív protože zahrada na mě byla opravdu
velká a zajímavá.
Přišel i páneček
od hlav a tak jsem se okolo něj motal a žadonil
o hlazení. A on mě hladil a drbal a mě se to moc líbilo a
dával jsem to najevo tím že jsem si lehal na záda a prosil o další
a další hlazení. A když mne nehladil páneček tak to byly obě paničky.
S černou Hlavou jsme se honili sem a tam, a když už nemohla tak jsem si
stejně k ní lehnul a aspoň jí kousal do pacek. jenže to mi obě paničky zakazovaly
a i šedá Hlava s očima vrčela že takhl ne. Tak jsem si je udobřoval svým klasickým způsobem
a asi jsem byl u toho hodně roztomilej protože mi to všichni hned zbaštili a začali nade mnou
všelijak ňůňat a rozplývat se. Jenže všechno jednou skončí a tak mne moje panička naložila
do cestovního pokojíčku
sedla do takového většího
cestovního pokoje a
vraceli jsme se domů.
Cestou jsem usnul
a vzbudil se až u
našeho domácího
bydlení. Dokonce
jsem se ani v tom
cestovním pokoji
nepoblinkal !





16 komentářů:

  1. Kdybys mě viděl, ty malý kulíšku, jak já se tu usmívám jako nějaký debílek. jsem tam s tebou a užívám si to také. Měl jsi krásný výlet.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ve čtvrtek asi zas přijedou a už musíme začít s trimováním .....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné štěňátko. Líbí se mi, jak mu vlají uši při pobíhání.

    OdpovědětVymazat
  4. Při čtení a prohlížení fotek jsem se žulila podobně, jako Maruška.

    OdpovědětVymazat
  5. To je radosti, když si můžou hrát a "povídat" a navíc je k tomu pěkné počasí.

    OdpovědětVymazat
  6. Prcek mě pobavil Prý cestovní pokojíček Rozuměl by si s Valininou  kočkou To by byly společné články     

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké povídání a pejsek nádherný!! Hned bych se s ním pomazlila

    OdpovědětVymazat
  8. Roztomilý čumáček! Určitě si ještě s Hlavami užije!

    OdpovědětVymazat
  9. Je to fesák a urcite toho umí vyuzít ale kdo by mu odolal?Hodne radosti

    OdpovědětVymazat
  10. [2]: Děny by to také už potřeboval. Je nějak moc "velikej".

    OdpovědětVymazat
  11. ňůňání, to je oč tu běží...

    OdpovědětVymazat
  12. Jak tak koukám na předchozí komentáře,tak nejsem sám,kdo se na při prohlížení tvých záběrů uculuje jako blázen Moc ti to sluší   

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:No jó, to jsem ale ještě byl za rozježený štěndo! Po včerejšku jsem ale už slušně a správně upravený drsnosrstý jezevčík!

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: No! Od toho štěnda jsou. Abychom se nad nimi rozplývali a infantilněli

    OdpovědětVymazat
  15. [8]: No ono by se dalo spíš říct že si Hlavy užijou s ním. Je to ďábel a dává jim pěkně zabrat!

    OdpovědětVymazat
  16. Máte mazla 1.třídy. To trýmování mu nezávidím.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....