26 dubna 2015

Kdyby zas napadl, tak ať jste připravení ......

22 komentářů:

  1. To je provokace, Vendy?!   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tady prší .... zaplaťpánbůh. Když to bude celej zbytek dne tak se nebudu zlobit. Už tady bylo děsně sucho a voda na zalejvání taky už v sudu žádná.

    OdpovědětVymazat
  3. Až bude v létě 30° bude se nám takový obrázek hodit Ten déšť ti závidím, u nás nic, ráno to vypadalo, že sprchne, ale už svítí slunko. Je strašně sucho

    OdpovědětVymazat
  4. Jeden den pampelišky a druhý den sníh

    OdpovědětVymazat
  5. Se sněhem nestraš.   

    OdpovědětVymazat
  6. Hana Hávová26/4/15 22:15

    Dej pokoj, jsem ráda, že je jaro.

    OdpovědětVymazat
  7. Fredy Kruger27/4/15 00:24

    " Kolik jest stupňů ??"

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Hrablo je moje nejpoužívanější a nejvšestranější zahradní nářadí!

    OdpovědětVymazat
  9. ))) ! Teď nééé!! Teď je venku krásně zeleno - bílá ať jde spát...:).

    OdpovědětVymazat
  10. Krása, ale tu bych chtěla tak v prosinci a v lednu...

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: To byla příprava na to slibované dnešní megaochlazení a možnost toho že zas napadne. Ráno jsem roztahovala s obavami žaluzie abych se po jejich vytažení dívala do nádherného slunečného dne s teplotou 16 °C. Tak jestli to přijde sem až s nějakým zpožděním, to jsem tedy zvědavá. Ale klidně si to může zůstat kde to je, mě to rozhodně nechybí!

    OdpovědětVymazat
  12. No jo ...  abychom se nedivili a za 14 dní se nebrodili závějí   

    OdpovědětVymazat
  13. [3]: U nás se dneska odpoledne pořádně ochladilo a fouká děsný vítr, ale déšť nikde.

    OdpovědětVymazat
  14. Mně teď vůbec nechybí

    OdpovědětVymazat
  15. A prý dneska u nás na severu sněží... Ale nevím, jestli jsou na to připraveni...

    OdpovědětVymazat
  16. Fotka pěkná,ale už nechci sníh ani na fotkách !

    OdpovědětVymazat
  17. [21]: Ta byla zatím asi už poslední kterou jsem nafotila letos když trochu napadlo

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Tak na horách to bylo docela zajímavé ty fujavice. U nás naštěstí se jen silně ochladilo ale dny jsou pořád slunečné. Jen to není na moc příjemné posezení venku protože do toho pořád fouká hodně studenej a říznej vítr.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....