02 dubna 2015

Trocha optimistických barev nezaškodí .....


Tak ..... původně tu mělo
být spousta fotek z jarní Prahy, z jarního lesa a jiné, odpovídající
dané roční době. Dokonce jsem doufala že nafotím i něco do dalšího
měsíce s fotošploucháním, třeba téma Reportáž či Lidé na ulici. Jó,
člověk míní a matička příroda mění. Ačkoli do doby než jsem se rozhodla
odjet na sraz dandíkářů bylo krásně jarně, okamžikem rozhodnutí nastal
obrat o 360°. Udělalo se ošklivo, pak ještě víc, pak ještě víc a nakonec tak,
že jsem se rozhodla vrátit se zpátky domů a své poustevničení a případné fotovýpravy
nechat na jindy. Navíc jsem zjistila že i focení našeho setkání se s Bobešem na
vodítku v jedné ruce, s foťákem v druhé a v přítomnosti devíti psích dam je absolutně nemožné.
A navrch ještě hlídat aby se náhodou jeho vodítko nezkřížilo z jedním z dalších dvou
pánů psů to už znemožňovalo definitivně. Tudíž jarně - pošmourným Petřínem jsem
se kochala jen já, můžu vám jen říct jak krásně kvetl meruňkový sad v Seminářské
zahradě, jakou krásnou kulisu mu dělal Pražský hrad, ale to je asi tak všechno.
Ještě že na setkání fotilo víc lidí kteří byli majiteli oněch psích slečen,
které se chovaly opravdu jak dámy a neskákaly a nevyšilovaly nad
tím že vidí psa a slušně seděly páníčkům a paničkám na klíně.
Narozdíl od Bobeše. Ale jsem ráda že to zvládl. Že odťapal
tu cestu od našich na Petřín pěkně tam i zpět po svých
a že byl tak veselej a spokojenej ....

A tak si dovolím předložit pár barevně optimistických fotek rozkvetlých
botanických tulipánů které se momentálně teď nacházejí pod třemi až čtyřmi
centi sněhu, který už ale naštěstí pomalu taje, a několik z domácích květináčů .....









Detail květu africké fialky


Už dříve jsem se zmínila, že jsem se zamilovala do minipidi orchidejí, a tak jsem neodolala
a zas si jednu koupila. Rozhodování bylo tedy dost velké, protože jich měli v obchodě dost
a jednu krásnější než druhou. Nakonec padala volba na tmavě fialové flekatou. Ale už si
brousím zuby na další, doufám že tu zelenožlutou budou mít !





Metamorfóza jemné květinky v útočícícho hada .....

18 komentářů:

  1. Hlavní je, že je Bobešek spokojený a radostný a jeho panička taky. Pěkné detaily.

    OdpovědětVymazat
  2. Květy jsou pěkné - potěšily - tady je sníh.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné květy..:). Takové fotky potěší, venku je to jako o Vánocích..    . A nám nezbývá, než znovu čekat na jaro...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: O hodně bláznivých Vánocích. A předpověď je pořád stejná..... jsme se namlsali sluníčka a tepla a teď bum....konečně je tu zima!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No, Vendí - je to fakt blázinec. Už se bojím kouknout z okna, co tam zase uvidím. Jestli vánici (zmizí vždycky úplně výhled na město), nebo sluníčko...Ale nejhorší byl ten vítr, tady u nás na severu to byl fakt extrém...:-I.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou krásné barvičky a venku takový hnus Ještě, že to u nás rovnou taje, asi si prohodíme vánoce s velikonocemi Jo, jo už i já milovnice sněhu, mám té zimy dost     

    OdpovědětVymazat
  7. Vzhledem k tomu,co panuje venku se barevné snímky náramně hodí !

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Víš, já když jezdila na chalupu na velikonoce ať už jako malá holka nebo pak jako puberťák i o něco starší, tak si pamatuju že skoro pokaždý tam buď sníh byl nebo napadl den po našem příjezdu. A to klidně mohlo být před velikonocema krásně, dvacet stupňů a sluníčkově, ale jak jsme tam přijeli tak nasněžilo. Jen pár velikonoc bylo opravdu bez sněhu. A nebylo to nikde na horách ale vlastně sedmdesát kiláků odtud co teď bydlíme, ne moc daleko od Chrudimi.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné barvičky. Mně se něco děje s orchidejí. na několika místech z ní něco leze, jestli nové kořeny a možná i nějaký stonek. ale to se teprve uvidí. Každopádně po přesazení a přemístění ožila.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tak jak říkáš může to být to i to, ale vzhledem k době bych se klonila k těm květům. Jenže .... co je dneska u kytek jisté! Ale pokud je to na více místech budou to spíš kořeny. Taky musím začít některé přesadit a hlavně koupit jim hnojivo.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné detaily, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  12. To zarovnání textu děláš schválně takhle oble? :)

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Jo, někdy si takhle hraju   

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: To já dokážu ocenit :)

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Zarovnání působí jako velká keramická nádoba s uchy

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Tak váza nebo mísa se ke kytkám hodí, do vázy se květy ukládají pro radost a do mísy vysazují

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....