01 dubna 2015

První výběr z vítězů .....

Dnes si představíme vítěze všech kol
v kategorii Drobné sakrální stavby a začneme s hlasováním, z kterého
vyjde vítězná stavba do Grande finále. Hlasování bude zas v anketě, jen
už se bude hlasovat jen pro jednu stavbu. Ne jak bylo možné dosud, pokud se vám líbily stavby dvě.
(Kerria)
(Janka)
(Kerria)
Hlasuje se ode dneška do 10.4. a pak se začne vybírat z kaplí.

5 komentářů:

  1. Odhlasováno,ale těžko se vybíralo! Každý z těch objektů má svoje kouzlo

    OdpovědětVymazat
  2. [2]:To je pravda.

    OdpovědětVymazat
  3. Odhlasovala jsem, ale neřeknu.   

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasoval jsem pro křížek na Hané, protože jsem myslel, že tím otevřu článek. Ale to je jedno, všechno je pěkné

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....