31 března 2015

Vyhlášení výsledků dvanáctého kola soutěže....



Dokonáno jest!
Ať stylově zakončím poslední hlasování základního kola soutěže o nej sakrální
stavbu slovy Ježíše Krista na kříži. Po celý rok jsme se společně snažili přiblížit
navzájem ostatním sakrální stavby které nás nějakým způsobem oslovili, něco v
nás ty stavby vyvolávají nebo mají pro nás nějaké zvláštní kouzlo. Nebyl to můj nápad,
převzala jsem ho od jiné blogerky která s ním začala ale díky malé účasti ho v osmém
kole ho ukončila. Jelikož jsem se ho také účastnila a po jeho skončení jsem měla
v zásobě několik staveb, přišlo mi jako dobré řešení v něm pokračovat. Pokračovat,
a pokud možno zvládnout kol dvanáct aby se dala nakonec vybrat ta nej stavba.
Ač to někdy tak nevypadalo, nakonec se to opravdu podařilo dotáhnout do
toho posledního dvanáctého kola. A to hlavně díky vám, věrným a stálým přispěvatelům,
i některým nováčkům. A tak se dnes vyhlašuje slavnostně onen poslední dvanáctý
vítěz.

A tím je ......


(Frypat)

Bylo to jen o chloupek před Veki a jejím příspěvkem. Nakonec jste byli patrioti a v převaze
zahraničních staveb jste zvolili náš český. Musím říct že dobře. Sama jsem zjistila jakým způsobem
na člověka tato stavba působí pokud v ní stojí. Je to něco hodně zvláštního a silného a ten kostel
si to plně zaslouží. I když já jako milovnice vrcholné gotiky jsem měla jiného favorita a to
katedrálu v Bayeoux. Blahopřeju Patrikovi a zítra si představíme všechny vítěze v kategorii Drobných
sakrálních staveb z kterých se vybere ten který postoupí do závěrečného kola. Pak to budou zástupci
kaplí a nakonec kostelů. Postup bude naprosto stejný, jen už se bude dávat jediný hlas. A pak z těch kteří
vyhrají se vybere ta nej stavba roku.

9 komentářů:

  1. Jupíííí vyhrála naše stavba Moc jsem tomu v tomhle kole nevěřil

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Gratuluji, je dobré, že nás všichni seznamujete se stavbami, které ještě neznáme a  pokud ano, připomínka, či dnešní vzhled jsou výborné. Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji vítězi     

    OdpovědětVymazat
  4. Vítězi gratuluji.   

    OdpovědětVymazat
  5. VÍTĚZOVI HURÁÁÁÁÁ!

    OdpovědětVymazat
  6. Blahopřeji Patrikovi a jsem ráda, že jsem "jeho" kostelu dala svůj hlas!

    OdpovědětVymazat
  7. Blahopřeji Patrikovi, vždycky své články zpracuje perfektně a fotky má taky parádní.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Mám v plánu přes léto podobný projekt ale týkající se stromů. A od příštího ledna rozjet další kolo sakrálních staveb

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....