30 března 2015

Šplouchnutí třetí ........ Filmový plakát



Dnešní fotošplouchnutí stíhám tedy tak tak za měsíc březen. Vybrala jsem si téma
filmový plakát. No není to asi nic moc, neovládám vkládání jiných fontů než mi nabízejí
online editory protože tam je problém s diakritikou protože třeba umí čárky ale už ne
háčky nebo naopak. Takže těch které umějí češtinu je sakra málo .....
A jestli to je trochu i nápadité, to už je na vašem posouzení Mrkající


12 komentářů:

  1. Na tohle téma jsem si spíš představila plakát vyfocený na nějaké netradičním místě, nebo v netradiční situaci. Ale tohle by mě nenapadlo. Pěkná díra.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to já měla v tomhle případě vzhledem k názvu filmu jasno. Manžel totiž do Hanušovic jezdí na servis a měla jsem v plánu jet s ním a podívat se jestli nebude nějaká díra přímo tam, jenže se mi nějak všechny témata který jsem měla připravené trochu nynější situací tak nějak zašmdrchala, něco mi vypadlo a tak jsem musela vzít zavděk dírou u nás na zahradě. Ostatně taky v pěkný díře. Jen ne u Hanušovic ale u Třebový

    OdpovědětVymazat
  3. Uff, dokázala bych si představit i jiný díry, tak jsem ráda za tuhle   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: tak napady mam ruzny, to je fakt ale tohle me tedy faaakt nenapadlo   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: A to jsem od tebe čekala spíš podporu s tím, že nejsem sama

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jasně a zas nahraju na smeč víš komu! Nejen že bych byla naháněčka chlapů ale i ..... radši se nebudu šířit co

    OdpovědětVymazat
  7. Náhodou super! Také jsem rád, že zůstalo u tohoto typu děr...  

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Nechci někomu způsobovat bezesné noci, nebo naopak mokré sny

    OdpovědětVymazat
  9. Skopro jako u nás na zahradě, když myši mají pré.....   Poradila jsi si s tím dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi skvělá, Vendy, tohle se ti povedlo!!!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Jak jsem říkala, tohle jsem měla po shlédnutí toho filmu naprosto jasné jak ten plakát bude vypadat, jen jsem měla v plánu díru z autentické oblasti u Hanušovic. Bohužel tam manžel hned tak cestu mít nebude tak jsem musela vzít zavděk jednou tady ze zahrady. Ale že tam bude nějaká opravdu díra jsem měla jasné hned

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Díry jako díra, Vendy, tahle je skvělá.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....