03 dubna 2015

Něco z mechu .....



Tak a mam to! Místo vnoučete hlídám malý štěndo.
Přesněji nového Matýska, kterýho si pořídila dcera s partnerem, protože
se nějak nemohli smířit s odchodem toho našeho sluníčka a potřebovali
vyplnit tu mezeru. Nový Matýsek je samozřejmě zas jezevčík, tentokrát
drsnosrstý. Mají ho týden a doteď jim vychazely směny tak že s ním
pořád někdo byl doma. Až na dnešek. Jelikož ještě nemá všechna přeočkování
nemůže zatím moc k těm našim lumpům tak jsem musela já za ním. No je to
malej prďolka rozkošnej a teď mi tu spí za zady utahanej po hře s novejma
hračkama který jsem mu ještě dovezla.

Ale dost už o hlídání, zpátky k tématu. U jezírka mám pár kamenů na kterých roste
mech a tak jsem si, když svítilo sluníčko řekla že zas zkusím moje přibližovadla a
juknu se trochu co je v mechu nového ....
















Odvykla jsem už štěndům a tomu jejich šmrdolení kolem vás ale myslím že to je míň náročný než
ta vnoučata opravdová Mrkající .

28 komentářů:

  1. Tak hodně radosti se štěňátkem a ty fotky jsou úžasné, ani bych nevěřila, jak nádherný může být mech...

    OdpovědětVymazat
  2. adaluter3/4/15 14:11

    Malý mechový svět z broučí perspektivy vypadá kouzelně a ozářený sluncem má překrásné barvy.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, změna neškodí a štěňátka, jako všechna mláďátka, jsou roztomilá. Máš překrásné fotky toho mechu. Tak hezké svátky měj , ať je strávíš kdekoliv. A to velikončoní přání je roztomilé.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Jo, jo ..... je to prďoušek. I docela hodnej. Mates i Bobeš to byli čerti na drátkách. Tenhe byl vcelku klidnej a spíš si hrál sám a nevyžadoval tak moc pozornost. Tak samozřejmě že se ke mě pořád lísal, ale když jsem ho dala na zem tak ani neprotestoval a šel si hrát. Když chtěl spát tak se začal za mnou škrabat tak jsem ho zvedla, on se zakutlošil za mejma zádama a za chvíli chrněl.....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Tak u nás asi moc nebude, má svou smečku. Tohle bylo vyjímečné. I když samozřejmě když někam pojedou kam se s pejskama nemůže tak bude u nás, ale když to bude jen a pár hodin tak až se naučí být doma sám tak bude. Zatím je docela hodnej, ani nekničel když jsme se připlížili ke dveřím a když jsem odcházela tak to ani nezaregistroval protože měl v pelíšku své dva piškotky a hrací košťátko   

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:Už se mi podařily i hezčí

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, skoro bych si přála být brouček a procházet se mechovým lesem. Ale v kulichu .

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: No taky jsou tam dvě z námrazou, ale tou ještě dávno před tímhle sněhem

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: I broučkům je zima při námraze!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí první a předposlední. Toho drobečka nám také ukaž. Připomněla jsi mi, jak jsem hlídala našeho synova Denulu, když byli v práci a musel se vychovávat.

    OdpovědětVymazat
  11. 4.5, Jeho Zrzavost mech ve své vznešenosti.

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky jsou nádherné. Prostě umíš!

    OdpovědětVymazat
  13. Super mach! Stenatkovi pekny cas, Tebe tiez. (Dlho som tu nejak nebol, co je to o "slunicku" ?!?)

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: No před necelým měsícem nám náš Matýsek nešťastnou náhodou umřel. Hodně nešťastnou a hodně smutnou..... A jelikož dcečinýmu partnerov moc chyběl, tak zavelel k útoku na internet a tohle je výsledek. Nový Matýsek ale je už v jiné "smečce" my budem jen ta hlídací

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Neměla jsem sebou včera foťák, ale mám pár fotek v mobilu tak je budu muset stánout. Až bude mít všechna přeočkování tak první cesta prý povede k nám aby se seznámil s klukama. Takto už si pak na něj počíhám s foťákem

    OdpovědětVymazat
  16. [10]: Mám ho jen na mobilu a musím ty fotky stáhnout

    OdpovědětVymazat
  17. Mechové fotky jsou skvostné, Vendy, tohle se mi nejspíš nikdy nepodaří.

    OdpovědětVymazat
  18. Už jse tady koimentovala, asi mě máš ve spamu.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné mechovky, Vendí...:). A na štěňátka by měla existovat půjčovna. Půjčovala bych si je každou volnou chvíli..:).

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Promiň, ale ten tvůj nápad sice v dobrém myšlený by byla pěkná zhůvěřilost. Víš jak by ti psi byly rozmazlení, neposlušní a ve finále nebezpeční? Navíc bůhví jak by ta štěnda dopadla .... i když .... tady není záruka že když se zaplatí dopadnou dobře

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Asi jsem k tomu měla udělat hodně mrkacích smajlíků, aby to bylo pochopeno správně. Nechtěla jsem tím říct nic jiného, než to, že mám štěňátka (jako každý) moc ráda a vlastního psa mít nemůžu. Netušila jsem, že by můj komentář mohl být brán doslovně a dokonce i vážně :).

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Však já vím žejsi to myslela ve srandě. Jen mne okamžitě naskočili ty důsledky kdyby se toho někdo chytil. Lidi jsou chytlavý na různý blbosti......

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to je krása. Ta barva, jemnost..... moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  24. krásný fotky, miluji zelenou

    OdpovědětVymazat
  25. Co je v mechu nového - tak by se mohla jmenovat dobrá knížka ;)

    OdpovědětVymazat
  26. [25]: Dobrý název pro dobrou dětskou knížku. Jen tedy asi ne ode mne......

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Ode mě nejspíš taky ne, ale uplatníme na to copyright

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....