20 dubna 2015

Třetí výběr z vítězů .....



Posledním výběrem do finále
je nejobsažnější kategorie a to kostely. Zatímco kaple
a drobné stavby se účastnily jen v některých kolech, kostely
se objevily v každém kole. A proto bude výběr hodně těžký a
jsem velmi zvědavá jak výběr dopadne .....

(HELENA)

(VAN VENDY)

(SCENERYPHOTO)

(SCENERYPHOTO)

(SCENERYPHOTO)

(JAAQUARIUS)

(FRYPAT)

(VENDYW)

(FRYPAT)


(FRYPAT)


(SCENERYPHOTO)

(FRYPAT)

Tentokrát je to Hanka a Patrik proti zbytku blogového světa. Takže hlasujte, hlasujte, hlasujte.
Ode dneška do 30.4.

8 komentářů:

  1. Těžký výběr,přetěžký! Škoda,že máme jen jeden hlas Nakonec jsem zvolil podle názvu soutěže,ale bylo to těžké   

    OdpovědětVymazat
  2. VendyW, dělám pořád tu samou chybu, chtěla jsem se podívat na můj příspěvek a klikla jsem na hlasování, takže ten hlas je neplatný, dávám bodík opět kostelu v Neratově.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Pokud se chceš podívat na svůj příspěvek či jakýkoli jiný tak si musíš kliknout na ty příspěvky nad anketou.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já to vím, jen ve spěchu dělám pořád tu samou chybu.

    OdpovědětVymazat
  5. Dávám hlas číslu 7 - Patrikovy Šediviny.   

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem hlasovala, skromný kostelík v Trnavě se mi  moc líbí...i když jinak je těžké vybírat.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem dal hlas 6. Chudák kostel je tak zchátralý, že mně ho bylo líto a chtěl jsem mu trochu udělat radost

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....