21 dubna 2015

Jak jsme pozadu ......



...... ukazují detaily které jsem nafotila v neděli
na procházce. Bylo nádherně, ještě nefoukal tak ostrý a silný
vítr jak včera a tak jsem si užívala nádherného jarního dne. Šla jsem po hraně
pole protože tu krásně svítilo sluníčko a doprovázel mě zpěv skřivánků. Obešla jsem
svou klasickou trasu, ale dál si to natáhla na cestu přes zatím opuštěný výběh
pro krávy. Trochu jsem se netrefila na tu správnou cestu, a tak jsem se
musela pustit polem kde se už začínala ke květu probouzet řepka.
Když vidím jak jsou tu keře a stromy ještě nerozkvetlé a málo
napučené oproti některým vaším fotkách říkám si, jak jsme
tu hodně pozadu. Ale co jsem zjistila tak pro radost
nás fotografů, ale pro zlost ostatním tady máme
kolem vysetou řepku, takže se vyřádím z
focením.
Já vím
že mnozí
jí na polích nemusí.
A ani já z ní nejsem nějak
odvařená, raději bych tu měla
kolem dokola slunečnice, ale i tak
díky za ten krásný pohled do úžasné
žluti jejich květů.


Lišily se i kaštany tím jak byly rozpuklé. Jeden sotva vylézal .....


...... zatímco na jiném už byly listy vyklubané jakž takž


To samé buky.
Tam kam nesvítilo sluníčko


A kam už dosáhlo



Na kraji lesa kam se opíralo opravdu hodně, se pomalu rozpadala pupava



A protože bylo nádherně teplo, sedla jsem si na pár minut na kopec a dívala se na město
se choulilo v údolí podemnou. Tedy spíš na jeho drážní část, protože ta je tady
opravdu velmi rozlehlá. Vedle mě kvetly drobné travinky a tak stačilo se jen do
trávy zkulit a fotit.




A na konec jedna mumie


Příště se podíváme do jarní krajiny ......



19 komentářů:

  1. Téda, to jsou fotky, třeba se mi taky někdy podaří Moc pěkné Te hnědé trávě jsme říkali kominíček, objevila se mi na zahradě a dokonce jsem ji viděla už i v záhonku

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné. Příroda umí tvořit a ty zase její tvorbu báječně zachytit.

    OdpovědětVymazat
  3. To jste u vás ještě v pohodě, kdybych sem měla nasázet fotky našich holátek, bylo by to až k politování .

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Já ji mám taky na jedné části zahrady v trávě. Zkouším pořád ty moje přibližovadla na foťák

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, zase nádherné fotky Mně se moc líbí ta pichlavá žlutá tráva a mumie, jsou velice zajímavé Ty pichlavky by se mi líbily i v uschlém stavu, jak jsi je vyfotila, ve váze doma

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Ta travicka je takova nizoucka, ta by do vazy nesla

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásné jarní detaily, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi prijemny clanok. A ta mumia - vyzera ako mys zabalena v maskovacom obleku zo slamy, super!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: No vidíš, a při tom je to obyčejná uschlá hálka na šípkovém keři

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Přiznávám že jsem byla takhle na procházce zas po delší době. Spíš se pořád mrcasím po zahradě. Navíc jsem furt byla přilepená k papírům a ještě mne něco čeká na nich tvořit. Tudíž moc chození po kraji není zatím v plánu.

    OdpovědětVymazat
  11. Tedˇ to jde v přírodě velmi rychle, a i když jste podle tebe pozadu, vše se nakonec dožene. Krásné detaily.

    OdpovědětVymazat
  12. Poupata jak malovaná, travička roztomilá. Vrací mne zpět do dětství, kdy jsem lítala po mezích, mezi poli, zahradami a postupně viděla rozkvétat  vše postupně, krásně.  A pak i usychat, odkvétat..moc hezké fotky jsi udělala.

    OdpovědětVymazat
  13.      Díky za hezké pokoukání

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Válet se v trávě, koukat na modrou oblohu, poletovat po lesích a koupat se v lomech ...... tohle všechno byla jara a léta na chalupě. Kuřata, malí králíčci, jehňata. To taky bylo pro mne na těch pár statcích kde zůstali i za bolševika soukromí zemědělci něco úžasného.

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: O to víc sis procházku užila, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  16. Pořídila jsi krásné detaily probouzející se přírody,krása pohledět!

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Dneska už to bude jiné. už toho pokvete víc

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno pučí, pupeny se nalévají, mám pocit, že i na mě leze jaro

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....