22 dubna 2015

Jarní krajina ......



Nadšená
z nádherných záběrů krajiny
u Hanky nebo Patrika
jsem vyrazila že tedy taky nafotím nějaké
zajímavé fotečky okolní
jarní krajiny. Ovšem velmi brzy jsem
zjistila, že na jejich
pozoruhodné moravské záběry
tady prostě
nemám. Místní krajina je sice
taky kopcovitá,
ale vždycky jinde než jsem já
a úplně jinak.
Navíc jak jsem zjistila, tak je
oseto řepkou
a ta už se někde pomalu
chystá kvést.
A tak na různobarevná hnědá
pole si můžu
nechat zajít chuť či se kochat jinde ......




Na tomhle řepkovém poli jsem fotila i srnky, ale vzhledem k malému
přiblížení kterého je můj foťák schopen ty fotky nejsou nic moc. Pokud se
nezadaří líp, mám je připravené do dalšího Šplouchnutí.


I zde při každé procházce po delší době, narážím na následky masivního
kácení


Tohle už je pohled na část České Třebové se závodem Korado a centrem města.
Nebyl však prvořadým. Tím byl starý sad pod kopcem.



Další pohled na město. Opět zde byl ten původní záběr na onen malý trojúhelníkový
lesík. Ten průsek v dáli na kopci na pravo je městská sjezdovka a lyžařské centrum


A tady už je onen sad. Teprve rozkvétající švestky. A hodně staré stromy to jsou,
navíc jsou už ve výběhu. Všechny mladší stromky, následky spadu plodů jsou ale od krav okousané do
rozmanitých tvarů. Ostatně to je vidět i na záběru. Takové ty drobné
keříčky v pozadí.


Trocha nebarevnosti



Všudypřítomná dráha. Stylově v modrém tónu .....


...... a čb


Mají to ty kravky pěkné výhledy




Tolik krajina kolem. A jelikož krajinu tvoří i stromy tak ty budou příště ....



18 komentářů:

  1. Krásně si to nafotila. Moc se mi líbí ta první černobílá fotečka. Díky za pěknou procházku.

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobře, že máš zase úplně jiné záběry, Vendy, jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  3. Také se mi líbí ty fotky i krajina. Všude je něco zajímavého. Kdyby bylo vše stejné, nebavilo by to lidi fotit, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Býti tam kravky, nejsem tam já .... někdo by možná konstatoval žejedna tam přece jen byla   

    OdpovědětVymazat
  5. To mám ráda takové procházky, úplně jsem si představila, že tam jsem

    OdpovědětVymazat
  6. S tím kácením se letos roztrhl pytel. U nás leží jeden vedle druhého a mnohdy mi příjde, že zbytečně. Ale jsem jen laik, tak nevím...

    OdpovědětVymazat
  7. [10]: Mě může trefit šlak vždycky když vlezu do lesda na chatě. Pokaždý je ho zas o kus míň. někdy mi to už taky připadá jak zbytečné plundrování. Jenže lidi potřebujou peníze a tak pokud vlastní kus lesa tak ho vykácí a dřevo prodaj.

    OdpovědětVymazat
  8. Všude je krajina něčím zajímavá. Jen tu krásu objevit.

    OdpovědětVymazat
  9. Každá krajina má své kouzlo a ta vaše není vyjímkou.Mě se Tvoje záběry líbí už teď,ale těším se na ty s barevnějším okolím   

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: Barevnější se bude rovnat žluté. Jinak moc barev tu nikdy nebývá.

    OdpovědětVymazat
  11. Českou Třebovou znám jen jako vlakovou zastávku. Netušil jsem, že krajina v okolí je tak zvlněná.

    OdpovědětVymazat
  12. [15]:Tady jsou všude kolem kopečky. Ten hřeben co je na fotkach nás dělí od Litomyšle. A taky kolikrát od sluníčka a tepla. Areál se jmenuje Peklák a dokonce byl i ba Nově jako jeden z těch kde byl zimní inspektor. Dokonce tam natáčeli když tam byla dcera lyžovat a oslovili jí. Neměla ale odvahu mluvit na kameru. Sjezdovka měří 800 m a opravdu se tam da jet autobusem

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: 800 m je na naše poměry už opravdu hodně. Někde jsou i jen 300 m a např. v Jeseníkách u Chaty Kurzovní sjezdovka Václavák, která v části od Barborky dál patří k lepším, má něco přes 500 m.

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Jelikož nejsem lyžař ani náhodu, tak nemohu posoudit jestli to je málo, moc nebo tak akorát. Jen vím že když byla dcera s mým kamarádem poprvé lyžovat v Rakousku tak byla nadšená z toho, že tam je sjezdovka třeba dva tři kilometry   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....