23 dubna 2015

Stromy v krajině .....



Velmi působivým krajinotvorným prvkem a tím pádem
i velkou inspirací pro focení jsou bezesporu stromy.
Mým nejoblíbenějším stromem je buk. Ten
ovšem moc ve volné krajině nenajdeme,
té kralují povětšinou břízy a jako
druhý nejrozšířenejší druh
i jeřabiny případně
mirobalány.
Obojí jsem
našla i na své
procházce. A něco
z toho a z těch které jsem
potkala skončili i na mé SD kartě.






Potkala jsem i pár hodně starých keřů bezinek. Ať už jako skupiny nebo solitéry







7 komentářů:

  1. To, co jsi napsala v úvodu, je svatá pravda, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nemluv, já si objednala knihy o stromech, chci jim přijít trochu blíže. tvé snímky jsou krásné, jaro je v rozpuku, jde to ted´ tak rychle.

    OdpovědětVymazat
  3. Stromy mám moc ráda. Nádherně voní, šumí a mluví .

    OdpovědětVymazat
  4. Slova v úvodu jsou naprostou pravdou.Stromy krajinu nejen zdobí,ale i dotváří   

    OdpovědětVymazat
  5. Některé stromy vypadají dost opuštěně a sešle z těch větrů a dešťů, které je ohýbají a zkrápí, ve skupině by jim bylo líp.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Je pravda že ty stromy na sadu a ty bezinky už budou pěkně staré. Ty na horizontu jsou o dost mladší.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....