24 dubna 2015

Květované .....



Po krajině a stromech zas nějaké kytičky.
Je to takový barevný pelmel všeho co jsem z kytiček a květů nafotila
v posledních dnech.
Něco je z přírody, něco ze zahrady.
Teď když to píšu a dívám se z okna mi pod terasou kvete celý
tulipánový záhonek. Vykvetl mi skorem najednou celý.
Nejvíc samozřejmě červených a žlutých.
Byly tam i bílé, ty kvetly jako první, ale raději jsem je ostříhala
do vázy aby mě je ty ostatní barevnosti nezparchantěli
při návštěvách včeliček.
Z jiných barev se tam choulí jen jeden růžový a jeden oranžový.
Možná že další v jiných barvách ještě rozkvetou.
Ale moc jich už nebude .....




Nejdříve začnem zahradou. Už jsem zmínila koupi nové čemeřice.
je to Čemeřice černá (Helleborus niger). Už je sice odkvetlá, ale i její
souplodí vypadá hodně zajímavě. Zkouším ho usušit a semínka vysít.
Už mi takhle párkrát nasela malé rostlinky jiná čemeřice a teď
když jsem se hrabala v záhonu jsem jednu sazeničku opět našla .....


A takhle mi postupně rozkvétal tulipánový záhonek






A takto vypadá dnes



Z narcisek jsem udělala už koláže. I když letos jich kvete na druhy míň protože jsem nestihla
dát část cibulek do záhonu ale jen do květináčů a tam se jim asi moc nelíbí
protože vyhodily jen listy.....



Zítra si dáme přírodu. Louky, kraje polí a stráně a vše to, co na nich kvete ....




18 komentářů:

  1. Nádhera! Krásné barvy tulipánů a odrůdy narcisů.

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě jaro je tady...

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tulipány a ty tvoje jsou obzvláště vybarvené!

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektně barevně sladěná je ta koláž. Super pastva pto oči.

    OdpovědětVymazat
  5. Jejdanánku .... to je tulipánová plantáž Nádhera

    OdpovědětVymazat
  6. Máš nádherné tulipány a narcisy, Vendy, mají překrásné barvy a na sluníčku úplně září.

    OdpovědětVymazat
  7. Tulipány mi ještě nekvetou, máš nádherné narcisky, takové jsem ještě ani neviděla

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: To už je jen zlomek. Bylo jich podstatně víc a zajímavých barevností. Něco zašlo a něco asi nekvete. Každý rok jsem překvapená co vlastně mám protože rozkvete zas něco jiného

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: No jo, jenže mi zmizely všechny ostatní barvy. Těch jsem měla spousty ale převládají už jen ty žluté, červené a žlutočervené.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Ono to vypadá že to je bůhví jak velký záhon, ale je to úzká nudle dlouhá max 3 m.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tohle znám, Vendy, kdysi jsem taky pěstovala tulipány a měla jsem spoustu barev. Za nějaký čas všechny zmizely a zůstaly jen červené a žluté. Z toho si nic nedělej, tyhle barvy jsou stejně nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
  12. Máš to moc krásné, jak tulipány, tak narcisy, plnokvěté jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné barvy - krásné fotečky, Vendí...:).

    OdpovědětVymazat
  14. Zahrádka máš výstavní, tulipánový záhon je jako by byl na záběru z Amsterdamu.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Letos kvetou krásně a najednou všechny. Málokdy to tak je. Povětšinou rozkvétají postupně.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....