20 dubna 2015

Kaple ..... vítěz


Dnes si představíme dalšího postupujícího
do finále z kategorie Kaple. Správně podotknul Miloš, že soutěží
MarijaKes sama se sebou, protože většina vítězných kaplí byla z jejího
ranku. A tak nebude asi překvapením že do finále postupuje její .....




( MarijaKes)

5 komentářů:

  1. Marušce moc gratuluji. Vybrala do soutěže krásné místo.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji vítězce ! a mám radost,že to vyhrála zrovna tahle stavba.Taky jsem pro ni hlasoval   

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za vítěznou kapli. Asi nejde o autora, přece tu nesoutěží články, ale stavby a stavbičky. Jsem ráda, že skalní kaple dostala hlas, protože tam se mi moc líbilo a líbil se mi i historický a legendární vznik.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....