21 března 2015

Začíná dvanácté kolo hlasování .....


O den později začínáme dneska s hlasováním v posledním
kole základní části soutěže o nej sakrální stavbu. Jelikož je to kolo poslední mohli
jste se tentokrát pěkně rozmáchnout. A že jste to někteří opravdu udělali. Mám docela
škodolibou radost jak se vám bude hlasovat, protože ty příspěvky jsou opravdu TOP.
A navíc tentokrát je drtivá většina kostelů zahraničních. Takže můžete krásně
porovnat rozdíly mezi architekturou našich sakrálek a těch zahraničních.....
A kdo tentokrát své skvosty nominoval?

(VendyW)

(Hela*)

(MarijaKes)

(Sceneryphoto)

(Veki)

(Frypat)

(Helena)

(mish-mash)



17 komentářů:

  1. Všechny jsou super. Je těžké vybírat.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní příspěvky do posledního kola!

    OdpovědětVymazat
  3. Já se v tom vůbec nevyznám a tak, ale zahlasovala jsem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fredy Kruger22/3/15 01:10

    Rozčilen silně  Jebb  Zwierzinna !

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem hlasovala. Vážně těžké si vybrat, všechno se mi tak moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  6. Už se určitě opakuji, ale hlasování nepovažuji za důležité, každý příspěvek má svou hodnotu ve vlastním náhledu a přiblížení památky svými fotografiemi.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je velmi těžké rozhodování. Samé skvosty hodné posledního kola. Já jsem svého favorita měla již vyhlédnutého během zveřejňování článků a tak jsem klikla hlas a jestli mohu ještě jeden, tak prosím 6. Kostel Nanebevzetí Panny Marie Neratov (Frypat)

    OdpovědětVymazat
  8. Hlásla jsem a druhý hlas dávám dómu sv. Štěpána ve vídni

    OdpovědětVymazat
  9. Samozřejmě ve Vídni

    OdpovědětVymazat
  10. V anketě jsem hlasovala a druhý hlas dávám číslu 3 - Chrám v Jaroměřicích (MarijaKes).

    OdpovědětVymazat
  11. Omylem jsem hlásla na katedrálu Notre-Dame, ale nic není náhoda, pokud můžu dát ještě jeden hlas, pak ho dávám Neratovu /Frypat/.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:Mrzí mě, že ten jediný hlas je omylem

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:Heli, jak už jsem psala, nic není náhoda, a víš co, ono tady skutečně nejde o žádné hlasování, jde o prezentaci sakrálních staveb a každý z nás se snaží o to nejlepší. Promiń, jestli se tě to dotklo, to bych nerada, jen jsem napsala, co se mi stalo.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Cha! Hele já nedostala kolikrát ani jeden . Tady vážně je to hlasování jako takový doplněk, smyslem téhle výměny je přiblížit zajímavé stavby které na nás nějak zapůsobily těm kdo se na ně nemůžou jet podívat případně dát tip na výlet těm kdo rádi cestují. protože krásné a zajímavé jsou všechny

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: [14]: Nic se neděje, asi to vyznělo jinak, než jsem to myslela

    OdpovědětVymazat
  16. Hlasovala jsem pro č. 7 a pokud mohu ještě druhý hlas, tak pro č. 5 - Kostel sv. Jana Křtitele Wroclaw.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....