22 března 2015

Lesně pralesně ......


Včera jsem využila krásného počasí a vytáhla syna na druhou
návštěvu v bledulkové rezervaci. Tentokrát jsem mohla bez zbytečných řečí a popohánění
procházet kudy jsem chtěla a dle libosti se válet a fotit. O této rezervaci se píše že Farský
les kde se tato rezervace nachází a stromy v její části patří mezi lesy pralesního stylu. A když
jsem se tak rozhlížela kolem tak trochu to prales připomínalo. Popadané stromy obrostlé mechem,
napůl už zapadlé do měkké půdy, pařezy a vývraty. A mezi tím vším miliony bledulek .....






















Tahle fotka není nic moc kvalitou, ale já v té větvi viděla pejska a to pejska jezevčíčka. Takovýho
jako byl Maťulka. Sem byla totiž jeho první procházka po tom co jsme si ho přivezli a co mohl konečně i na veneček
víc než jen na zahradu.

23 komentářů:

  1. Opravdu - bledulkové králoství.   

    OdpovědětVymazat
  2. Jedním slovem - nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, to je nádhera. Tady by se mi moc líbilo. Budu muset zajet někdy do rezervace do Hranic, Tam zase kvetou hodně fialky a později i konvalinky. Ale to až v dubnu. Ta kombinace starého odumírajícího dřeva a mládí krásné rostlinky je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  4. Fredy Kruger22/3/15 19:22

    " Já zakop jsem ve Farském pralese,

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera! naozajstná pastva pre oči.

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: To opravdu, a jak to tam začíná krásně i vonět! To je první co zaregistruješ. Ještě nic nevidíš ale už cítíš vůni. Pak se před tebou otevře za zatáčkou tenhle krásnej pohled.....

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Tak to taky musí být něco. U kamaráda za rančem je prý zase stráň která je celá modrá od podléšek. To musí být taky nádhera. tady byl takový malý plácek taky s podléškama, dost jich bývá i u nás na chatě.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Opravdu to tam chvílemi jak v pohádve vypadalo, jen chyběla perníková chaloupka

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: No, není to špatné se tak na chvíli někam zahrabat jinam.....

    OdpovědětVymazat
  10. Sněženky nebo bledulky? Úžasný kytičkový koberec! Krásné fotky lesa pralesa.

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Bledule. Sněženky tady nikde v takovém množství nejsou.....

    OdpovědětVymazat
  12. Tak něco takového jsem ještě neviděla. Úžasné! prales, bledule i "pejsek".

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: V jedné té části (s jezírkem) jsem byla poprvé, ale ono je to tak rozsáhlé že obejít to opravdu pořádně je na delší procházku. A na to nemají dítka povětšinou  moc nálady a chuti.

    OdpovědětVymazat
  14. Skutečně skoro opravdový prales.

    OdpovědětVymazat
  15. No jo, je to jezevčík! Určitě na tebe taky vzpomíná.

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Tak dcera s přítelem nevydrželi a zakoupili hned jiného. Tentokrát opravdu drsnosrstého. V pátek mne čeká jeho hlídání protože se jim sešly oběma směny. A k nám mezi ostatní psy zatím nemůže protože nemá ještě všechna očkování.....

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Takže budeš hlídat ty u nich?

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: No jo, v Litomyšli. Někdo hlídá vnoučata, někdo štěňata

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....