23 března 2015

Bledulkově - poslední detaily .....


Dnešními kolážemi se rozloučím zas na rok s naší
bledulkovou rezervací. Jde už jen o pár posledních detailů které jsem nafotila
v sobotu. A už se těším zas na příští rok až znovu pokvetou a já se znovu nechám okouzlit
tou bílou záplavou .....




U téhle jsem si trošku pohrála a jelikož si to zasloužila, umožnila jsem jí zhlížet se v zrcadle


Končíme s bledulkami, ale nekončíme s kytičkami. Začíná to pomalu na zahradě rozkvétat takže na detailíky toho bude dost a dost .....

28 komentářů:

  1. Krásné,kdybys poslední fotku trošku obrátila, tvořila by krásné srdce.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Vím, ale mě se líbila víc takhle

    OdpovědětVymazat
  3. Musíš k nám, my teprve začínáme!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Kdyby se dalo teleportovat tak už jsem tam

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Bledule jsou úžasně fotogenické. Moc mě potěšily jaterníky.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ty podléšky kvetly u těch bledulí. Ještě také kde jich je hodně , to je u nás na chatě u jednoho rybníka a kamarád říkal že kousek od ranče mají celou lesní stráň modrou.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty baculaté zvonečky budou lákat stále a stále a stále budeš mít radost, že tam jsou, že nikam nezmizely.

    OdpovědětVymazat
  8. Bledulková je krásná, fotky též, jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc se mi líbí ta zrcadlová. Ta je moc krásná!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Jo, objevuju kouzla jednoho editoru

    OdpovědětVymazat
  11. Poslední týden jsem se docela toulal p kraji,ale bledulky jsem nikde neviděl.Popravdě ani nepamatuji,kdy jsem je v přírodě viděl naposledy

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: V každém případě, já se na ně vždycky na jaře těším jak malý děcko, že se na ně zas půjdem podívat.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: No jo, to chce sprábný místo, ale teď mne napadlo je takováhle rezervace tady http://www.mapy.cz/zakladni?x=16.3672459&y=49.4729865&z=13&source=base&id=1912740, kámoš tam byl taky. Ale tam už prý byly odkvetlé. Tak abys věděl napříště.

    OdpovědětVymazat
  14. Krása...Bledulky jsou nejhezčí z prvojarních bílých květin..:). Já je budu fotit až příští rok (snad), letos už to nestihnu...

    OdpovědětVymazat
  15. To je neuvěřitelné množství bledulek na jednom místě. Krásné.

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Díky za tip.Zkusím na to myslet příští rok   

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Myslím že to je v tvém dojezdu. Proto mne to napadlo. Kdybych dostala ten odkaz dřív tak jsem ti ho dřív poslala.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Tuším že ty bledulky jsou na ploše skoro dvou kilometrů čtevrečních..... a je to opravdu neuvěřitelný pohled

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné fotky, bledule s těmi kvítky otočenými dolů vypadají jako pokojové lampy.

    OdpovědětVymazat
  20. Já letos ješě podléšky neviděla. V bledulkové rezervaci jsem ještě nikdy nebyla, musí to být nádhera vidět naživo bílý koberec.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: To je. Pokaždý mě ten pohled dostane ....

    OdpovědětVymazat
  22. Nejhorší je, že já bych polovinu rostlin, co tady fotíš, ani nepojmenovala   o:)

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: No jo, když máš dědu fandu do zahradničení, otce fandu do zahradničení jseš od mala mezi kytkama tak to přijde nějak samo vědět jak se co jmenuje. A když ne Atlas rostlin nikdy nezklame

    OdpovědětVymazat
  24. Překrásné fotky, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Ony do těch koláží zbyly fotky "tak akorát" . Já musím zaklepat že se mi opět všechno nachcípání vyhnulo, spíš mám občas problémy se žaludkem, ale to je počítám už následek všech těch stresů posledních měsíců i let.....

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Buď ráda, já už mám marodění plný zuby!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....