24 března 2015

Krokusově proužkovaně .....



Díky teplu a sluníčku minulých dní už začínají
pomalu odkvétat a tak se pár "čerstvých" obrázků v plném květu i hodí.
I když jsem se zařekla že krokusy už fotit nebudu, tyhle velkokvěté žíhané
jsem nemohla opomenout. Jak pro barvu tak pro krásný tvar květů. Stejně
jak modré. Ty přijdou na řadu později. Chěla bych si ještě dokoupit bílé
a tmavě fialové aby těch barev a květů bylo k dispozici (a focení) co nejvíc !













Hezký sluníčkovo - květinový den ......

23 komentářů:

  1. Ty barvy jsou opravdu nádherné, taky mám někdy pocit, že pořád dokola fotím stejné věci, že mám loňské, předloňské a že už by to mohlo stačit, ale stejně jako mě znovu a znovu okouzlí jaro, bez ohledu na to, že už jsem jich "pár" zažila, můžu znovu a znovu stejně upřímně obdivovat fotografie mnohokrát viděného a přesto úchvatného.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Přesně, u mě se mění akorát technika s kterou fotím a příslušenství Témata zůstávají ....

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně ti rozkvetly   

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou fakt krásné. Škoda, že vydrží jen chvíli.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ale už zas skoro odkvetly

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Když je teplo tak odkvétají rychle, to je fakt ....

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Tak ony se najdou asi ještě další sluníčkový fotky

    OdpovědětVymazat
  8. Krokusy jsou jedny z nejkrásnější jarních kytiček. Tady jsou už všechny odkvetlé. Ale zahradníci neváhali a celé město je osázené maceškami všech barev.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Taky o nich uvažuju jako o dalších adeptech do truhlíků po primulkách!

    OdpovědětVymazat
  10. Úchvané..Jednak moc pěkné fotky a druhak - ty květy mají tak nádherné barvy...

    OdpovědětVymazat
  11. Krásní pruhovaní parádníci.

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné, ty žíhané krásky.

    OdpovědětVymazat
  13. Kdybych viděl jen třetí fotku shora, vůbec by mě nenapadlo, že jde o krokus. Vybavuji si je jen jako fialové.

    OdpovědětVymazat
  14. Už vylézají i krokusy, to jsou mi věci. Já letos nějak zaspala, pořád si myslím, že je zima.

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Tak to klidně spi dál! Oni už jsou totiž odkvetlý Teď už kvetou botanický tulipány a narcisky. A spooooousty fialek !

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, ty proužky jsou pěkný. A včeličky nedočkavý.

    OdpovědětVymazat
  17. Úžasné snímky, Vendy! Krokusy mám moc ráda a tyhle detaily se mi náramně líbí.

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: No snažila jsem se

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: ... a vyšlo ti to skvěle.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....