25 března 2015

Mrazíkově ....



Sice venku svítí sluníčko a nálada je tím pádem o dost lepší,
ale já se rozhodla že vám jí trochu zchladím. A fotečky sluníčkový si schovám na dobu
kdy svítit nebude. Nedá se o nich říct že by byly přímo zatažené, to ne, ono svítilo ale
jsou takové pěkně jinovatkově namrzlé. Že jsem fotila s jinovatkou jak krokusy tak i
bledulky tady na zahradě jste asi postřehli, a tak dneska sem vkládám i to ostatní co
jsem pěkně ojíněný nafotila .....









Až bude zataženo tak slibuju že budou určitě optimističtější fotky ......

30 komentářů:

  1. Ale jak to myslíš, příště optimističtější, vždyť není pěknějšího pohledu na jinovatku, než počátkem jara, když víš, že právě ta na kterou koukáš,  je možná ta poslední, nebo aspoň předposlední. Takže ať žije jinovatka!

    OdpovědětVymazat
  2. Mrazíkově pohádkové fotky! Krásné záběry. Jaképak optimističtější? Z těch fotek sice nesálá teplo, ale jsou krásné na pohled. Moc se mi líbí ta lucerna, skvělá kombinace horké červené a ledově bílých krystalků.

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, Vendí - jako pocukrované..:).

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, pěkně u vás mrzlo

    OdpovědětVymazat
  5. Je to moc pěkný pohled. Všechno tak slavnostně nazdobené jako malé dárečky od zimy na rozloučenou.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné obrázky. U nás máme ráno mrazíkově, odpoledně sluníčkově. Alespoň, že tak .

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné záběry, jo po ránu je ještě někdy bílo. Podle medvědího česneku vidím, že je to všechno trochu oproti lońska opožděné. Loni jsmeuž 16 března sklízeli a dnes jsem se dívala, že konečně bude na ochucení tvarohu.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta poslední je jiskřivá; správňácky jiskřivá.

    OdpovědětVymazat
  9. Nééé, zimu už nééé!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle snímky jsou optimistické a mooooc pěkné

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak, tak ..... moc dlouho nevydržela. Naštěstí ....

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Neboj .... ta už (snad) nebude

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: A já byla mokrá jek pes, nesprávňácky mokrá, od té jinovatky jak jsem v ní klečela a fotila   

    OdpovědětVymazat
  14. [7]: Já se vážně obávám že i letos prošvihnu možnost si pro pár sazenic na zahradu dojít. Sedím u vajcat který musej bejt hotový a navíc odjíždíme zítra na chatu a chtěla bych si tam ještě pár dní pobýt. Takže až se vrátím bude poslední šance pro něj vyrazit než zaroste do vysoké trávy a nebude v ní k nalezení.

    OdpovědětVymazat
  15. [6]: Tak je tomu i tady.....

    OdpovědětVymazat
  16. [5]: Tak doufám že opravdu poslední byly

    OdpovědětVymazat
  17. Ta poslední se mi líbí nejvíc, jak se sluníčko odráží od té jinovatky, to je nádherné!

    OdpovědětVymazat
  18. Moc krásné. u první fotky se mi také líbí bokeh. Námrazy jsou parádní i na té červené barvě lampy a poslední detail je přímo unikátní.

    OdpovědětVymazat
  19. To je pěkně tuhá zima, jak v Rusku. Krásné jsou ty detaily krystalků jinovatky.

    OdpovědětVymazat
  20. Zima nás ještě hezky potrápí.

    OdpovědětVymazat
  21. Třetí od konce se mi líbí nejvíc, ale máš to pěkný všechno ;) Co na tom není optimistickýho?

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Ahá To mně nevadí, já mám radši zimu. Včera jsem krásně zmokla v lijáku, to bylo fajn.

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Zmoknout v lijáku se mi líbí jen v létě když je vedro. V tomhle období mne to spíš řádně vytočí!

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Mně bylo i jedno, že se mi v ruce rozmočila papírová krabice od rýže, co jsem si zrovna koupila Ale je pravda, že vítr nemusím.

    OdpovědětVymazat
  25. Parádní fotky, Vendy! Mně vůbec nevadí, že mrzne, zato mi vadí, že nemůžu ven!  

    OdpovědětVymazat
  26. [26]:To u nás už naštěstí tak moc nemrzne, ale ráno ještě sníh byl. Ale taky začalo svítit sluníčko a svítí celý den tak je fuč a trochu se i otepluje.....

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: Příští víkend prý má být teplo a slunečno.

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: Jo, něco jsem takového zaregistrovala, ale dokud nebude tak tomu nevěřím!

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: To já taky ne, Vendy, ale dneska bylo tak nádherně, že už jsem venku necelé dvě hodiny byla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....