27 března 2015

Krokusově modře .....


Jak jsem slíbila, venku zataženo a tak je čas na
slunko alespoň ve fotkách. Tentokrát v modrých krokusech. Když jsem je
v Lídlu kupovala ve výprodeji v sadbovém koši moc jsem nepočítala s nějakým
velkým úspěchem. O to víc jsem byla, a to velmi mile, překvapená že vykvetly
všechny včetně narcisků které byly ve středu koše. A tak už dělají tři roky
parádu na hrobečku jezevčičky Matyldy. A zatímco krokusy už odkvítají,
narcisky začínají s květem. A ještě k nim přibyly sněženky. Ne ty ze stráně
od řeky na který jsem se chystala, ale od Libby. Tak doufám že tam budou
dělat stejnou parádu jak ty krokusky. Matynka si to zaslouží ....









Zítra konečně odjíždíme zas po dlouhé době na chatu a to hlavně kvůli nedělnímu dandičímu rojení na pražském Petříně.
Doufám že počasí k nám bude milostivější a nebude aspoň pršet, když už nebude slunečno.
Takže ti z vás kteří jste z Prahy a nemáte na nedělní odpoledne žádný program, můžete se přijít za námi
podívat do okolí restaurace Petřínské terasy. Ta je hned pod stanicí lanovky Nebozízek. Další, tentokrát společná
akce moje a ještě jedné dandíkářky se podařila domluvit na 16.5. v anglickém parku na zámku Dobříš. I tam jste, samozřejmě kdo by jste měli zájem se podívat, srdečně zváni.

17 komentářů:

  1. Prahu i Dobříš mám trochu moc z ruky,takže se určitě nepřijdu podívat,ale přeji vám aby minimálně počasí vyšlo na jedničku   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to je mi jasné, spíš je to pozvání pro pražské blogery nebo ty středočeské. I když pochybuju že by někdo dorazil. Ale to počasí mne trochu děsí v obou případech. Tak ony jsou naštěstí na obou místech restaurace kam se s pejsky může ale raději bych byla kdyby se dalo sedět venku, potažmo se projít po obou parcích Však oni i v té Anglii neměli nějaké zas super počasí. Tady tak poprchává a je docela kosa....

    OdpovědětVymazat
  3. Dandíci, přeji vám, aby se setkání podařilo a nepršelo. Krokusky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jsou, a já jim nemůžu když kvetou odolat. Zvlášť když tou dobou jsou jediní kdo kvetou a šířej kolem sebe barevnou pohodu....

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné detaily i s chloupky (na narcisu, ne?). Znám je jen z konikleců.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotešky...

    OdpovědětVymazat
  7. Krokusy jsou úžasné! A ta první fotka je přímo umělecká.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Pokud bude tak jak dneska tak jsem spokojená. krásné slunečné odpoledne bylo! Ale ráda budu i za zataženo bez deště....

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Jestli mysíš tu úplně první fotku tak to je námraza na krokusu. Focené ve stejný den co jsou ty mrazíkové fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. krokusy jsou parádní ve všech barvách

    OdpovědětVymazat
  11. Dandičí rojení, to bude určitě sólo pro Bobeše a jeho kamarády.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Prostě nádhera. Fotky, i květiny samotné..:).

    OdpovědětVymazat
  13. Krokusy jsi vyfotila krásně, Vendy, a dokonce i včeličku tam máš!

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Vidíš, a já si lebedila jak budu šmejdit venku buď na zahradě nebo po přírodě když už mám to velikonoční bláznění s tvořením za zády a ono prd. Je hnusně, metelí sníh nebo zas leje a je hnusně zima. To mi pak mrznou ruce a blbě se fotí ..... ale snad už se to začne lepšit.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: U nás bylo dneska nádherně, ale celý den jen kolem 5°C.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....