18 února 2015

Západní malování .....


Někdy tady při západu slunce bývá na obloze pěkná
letecká špička. Pomalu si říkám jak je možné že se na ten kousek nebe vůbec všichni vejdou!
Jasně, zdání klame a dispečeři i piloti to mají (snad) pod kontrolou.
Ale z pohledu malého zemského červa to vypadá na pěknou tlačenici. Vždycky mě zarazí
proč navečer je tolik těch letadel vidět. Když je krásně jasno a modrá obloha, přes den jich
tolik vidět není, ale při západu to vypadá že se najednou všichni rozhodli cestovat letadlem
za neobyčejnými zážitky. Asi je pro to stejně prozaické vysvětlení jak proto, že se nesrazí i když je jich tam
taková spousta. Nebo to dělá to že ty čáry jsou natolik dlouho vidět protože při západu slunka
má vzduch jinou teplotu? Ať tak či tak, já mám aspoň co dát na blog i když to není nic objevného,
zajímavého či světoborného .....







22 komentářů:

  1. Krásně jsi zdokumentovala oblohu "počmáranou" letadly. Ty čáry způsobuje chladnější vrstva vzduchu, ale jsou báječným tématem pro fotografy a pro ty, kteří sní o dálkách.

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger18/2/15 13:14

    " Zda umím malovat ??   s bídou !

    OdpovědětVymazat
  3. Tak při tomhle malování naštěstí nehrozí ani vyražené zuby, ani žaloby pro vandalismus

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem u nás fotila malování letadel, ale s těma drátama to nebylo nic moc Ty máš hezké fotky

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné malování, ja tomu říkám, ten úžasný malíř zase čaroval

    OdpovědětVymazat
  6. Spíš letecké malování.

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední dobou bych se ani nedivil, kdyby ti k publikaci snímků museli dát písemné svolení cestující ze všech zachycených letadel .

    OdpovědětVymazat
  8. Nedávno jsem zachytila podobné čmáranice, taky jich bylo neobvykle mnoho. Někdy jsou pro to obzvlášť vhodné podmínky.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: No jo, to já taky, takovej ten klasickej západ. Když je něco tak sbírám tady dole jen tyhle drobky rušené domy.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Tak to by byl nářez kdybych je měla všechny shánět!   

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: I tak by se to dalo nazvat

    OdpovědětVymazat
  12. Pohled na zapadající slunce prý zvedá hladinu serotoninu. Jsem teď báječně naladěná

    OdpovědětVymazat
  13. Nevím jestli je to světoborné, ale podle mě je to naprosto úchvatné. Taky na ty čmáranice na nebi ráda koukám.

    OdpovědětVymazat
  14. TAkhle podobně bych chtěla malovat.

    OdpovědětVymazat
  15. Paráda! Krásné barvy, povedené fotky..:).

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký ;) Já ještě neletěla, takže mě to fascinuje z mnoha dalších důvodů.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: To já narozdíl od manžela taky ne. Tak si též představuju co by kdyby. Ovšem po shlédnutí seriálu LOST už to nadšení není takové     

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Řekla bych, že ti ještě dopadli dobře. Spíš po zhlédnutí zpráv z roku 2014, ne?   

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Nevím jestli dopadli až tak moc dobře, bohužel další řady už naše televize nedávala..... ale je fakt že člověk aby se bál na zemi, ve vzduchu, na vodě i pod vodou....

    OdpovědětVymazat
  20. To je fakt :) No, někteří z nich nedopadli nejhůř

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....