18 února 2015

Šplouchnutí první - Zimní fotografie




Díky zmínce u Hanky na blogu jsem přišla na zajímavou challenge u
blogera Mika, jinak též jednoho ze členů fotografia klubu s oním názvem který vidíte výše.
Prošla jsem si pravidla i zadání a řekla jsem si, že bych do toho mohla jít. Na rozjezd jsem si vybrala
to nejlehčí co se nabízelo a to téma Zimní fotografie. Počet fotek není dán ale než jsem tohle objevila
veškerý kalibr jsem vystřílela v dřívějších článcích. I když ..... pár mi zbylo v mém archívu do rubriky
Beze slov. No a teď se holky hodí. Mohla bych zapátrat v archívu jestli tam něco není, ale zkusím se
v tomhle projektu držet pravidla méně je někdy více .....














40 komentářů:

  1. Pěkné, máš pravdu, že méně je někdy více. Třetí snímek mě oslovil nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  2. První fotka je jak namalovaná Na druhé se ti krásně třpytí sníh a na třetí je krásné sluníčko, tak ho já nikdy nevyfotím

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí č.2 jak se nádherně třpití

    OdpovědětVymazat
  4. Je fajn, že ses do projektu zapojila, Vendy, jenže jsme špatně pochopily zadání, a to Hanaska, u které jsem projekt zaregistrovala, potom já a teď i ty.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny tři jsou zajímavé a asi nejvíc se mi líbí dvojka. Vidím v ní příběh zachycený v jednom okamžiku   

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Vendy, všechny tři se mi moc líbí, ale ta první má prostor a barevnost, u mně by vyhrála.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Omy nejsou zas tak moc staré, max. měsíc

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Né jí z toho příběhu moc nadšená zrovna nejsem. To je práce čtyřkolkářů který já v lese absolutně nesnáším. Sice si vždycky vzpomenu na slova herce Kašpara od Cimrmanů, že  pro něj jako vozíčkáře to je jediný způsob jak se dostat do přírody stejně tak pro stovky dalších postižených. Ano to beru, ale tohle nejsou žádní postižení ale zdraví lidé. Dokonce to už učej i malý děti který sebou takhle berou do lesa a dělaj tam bordel.....

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: U té jsem zvolila jemné přesvětlení a ono z toho vyšlo tohle. Napůl fotka napůl obraz.

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce! Taky se mi moc líbí jednička.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:Na chatě zas otravují pro změnu motocrosaři. To je snad ještě horší než ty čtyřkolky

    OdpovědětVymazat
  12. Co ti lidé všechno nepotřebují k životu...

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Tak to je v naprostém pořádku, Vendy, já měla mnohem starší.

    OdpovědětVymazat
  14. Fredy Kruger19/2/15 23:19

    " Vnoučku,... pohleď  ty  bobku, -

    OdpovědětVymazat
  15. Tretia by som povedal "normal" zima.

    OdpovědětVymazat
  16. Překrásné jak jen zima dokáže na fotkách a za oknem být. U mě vítězí první, to je skoro pohádková nádhera, připomnělo mi to Mrazíka, myslím, že podobnou cestou jel na svých sáních.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: A já fotila to na bobku, bobku   

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: No vidíš, a já ji měla za takovou obyč. Jen pár stop od pneumatik .....

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Mě se tam strašně líbil ten kontrast slunce, bílého sněhu a toho modrého mrazivého stínu. Ono tedy opravdu bylo ve stínu mrazivě

    OdpovědětVymazat
  20. Moc pěkné záběry, díky za účast  projektu.

    OdpovědětVymazat
  21. VendyW jsem ráda, že jsi se zapojila.

    OdpovědětVymazat
  22. skvělé! líbí se mi prostě všechny!

    OdpovědětVymazat
  23. [9]: To taky nesnáším   

    OdpovědětVymazat
  24. [21]: Není zač, ráda se do takových různých projektů pouštím. Otázkou je jestli je zvládnu celé nebo jen zčásti.....

    OdpovědětVymazat
  25. Moc pěkný je obrázek č. 3.

    OdpovědětVymazat
  26. Na tu jeho soutěž-výzvu-challenge - se určitě podívám. Tvoje dnešní výzva se mi taky líbí, vybralas moc pěkné fotky, ta první je zajímavě zabarvena, ale favorit tentokrát je fotka č.2 Stopy ve sněhu a ten sníh nádherně jiskřivý. Pohled, jaký už snad nepamatuju...   

    OdpovědětVymazat
  27. [5]: Pokud bych měla dát zimní aktuální, tak jsem to definitivně prošvihla...   

    OdpovědětVymazat
  28. [9]:Aha, tak to je škoda, že se k té báječné fotce váže zrovna takový nemilý detail. Ale, řekněme, že ten sníh za to nemůže.

    OdpovědětVymazat
  29. [30]: No co s lidmi naděláš ..... nic

    OdpovědětVymazat
  30. [29]: Projekt je na dvanáct měsíců, když začneš máš k dobru příští zimu!

    OdpovědětVymazat
  31. [29]: Navíc nemusíš dodržovat posloupnost téma si můžeš vybírat podle toho jak se ti hodí.

    OdpovědětVymazat
  32. "Jéé, jak se ten sníh třpytí!" zvolám pokaždý, když to vidím. Čekám na muže, který to se mnou bude sdílet a nebude mi říkat "Ježiši a co jako?"

    OdpovědětVymazat
  33. [34]: Jedna blogerka psala že když se jí doma smějí že furt někde něco fotí opáčila, že oni to vidí a jdou dál. Ona to vidí, jde to vyfotit a díky tomu toho vidí ještě mnohem víc. No a podobné to je s tím třpytem sněhu. On to vidí ale jde dál. Ty se zastavíš a kocháš se a tím pádem toho vidíš o mnoho víc a máš z toho větší zážitek. Tak si budeš muset najít fotografa. Ten to ocení a ještě tě krásně v tom sněhu nafotí.

    OdpovědětVymazat
  34. [35]: To nevím, jestli by bylo vhodný mít doma někoho s tak kritickým okem a neutuchající schopností zaostřování!

    OdpovědětVymazat
  35. [36]: No jo, tak básníka. Textaře? to jsou taky duše romantické a krásu ocení

    OdpovědětVymazat
  36. [37]: Uvidíme, koho najdu

    OdpovědětVymazat
  37. Musím říct, že ta první fotka je jak pohádková! Fakt super"

    OdpovědětVymazat
  38. [39]: Díky, jen jsem trochu přesvětlila v editoru a ono to udělalo takovýhle efekt.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....